اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

حماس حمله آمریکا به سوریه و عراق را قویا محکوم کرد

حماس ضمن محکومیت شدید حمله بامدادی آمریکا به سوریه و عراق، این حمله را اقدامی تنش‌زا و خطرناک خواند.

حماس حمله آمریکا به سوریه و عراق را قویا محکوم کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، بعدازظهر امروز (شنبه)، حمله آمریکا به عراق و سوریه را به‌شدت محکوم کرد.

ستاد فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا (سنتکام) بامداد امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که در واکنش به کشته شدن ۳ نظامی این کشور در حمله به پایگاه «برج-۲۲» در مرز سوریه و اردن حملاتی را به مواضع گروه‌های عراقی در خاک سوریه و عراق انجام داده است. 

حماس این حمله را «تنشی خطرناک»،‌ «تعرض به حاکمیت دو کشور عربی»، «تهدیدی برای امنیت این دو کشور و ثبات منطقه» و همچنین آن را «در خدمت برنامه‌های توسعه‌طلبانه اشغالگران» و «سرپوش نهادن بر جنایت‌های هولناک اسرائیل علیه مردم فلسطین در نوار غزه» دانست.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در عین حال دولت آمریکا را مسئول تبعات این تجاوز دانست و تاکید کرد که منطقه تنها زمانی شاهد صلح و ثبات خواهد بود که تجاوزات صهیونیستی، کشتار جمعی و پاکسازی نژادی مردم فلسطین و اشغالگری نازیستی خاک فلسطین و خاک کشورهای عربی پایان یابد.

حماس گفت که تحقق این هدف مستلزم آن است که واشنگتن در سیاست‌های متجاوزانه خود تجدیدنظر کند و به حاکمیت و منافع کشورهای عربی احترام بگذارد.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول