اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  حماسه و مقاومت

بازدید از موزه دفاع مقدس تا 22 بهمن رایگان است

مدیر روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: امسال به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، بازدید از موزه تا ۲۲ بهمن‌ماه، برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

بازدید از موزه دفاع مقدس تا 22 بهمن رایگان است

به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با بیان این که همه ساله به مناسبت ایام الله دهه فجر، بازدید از این مجموعه رایگان بوده است، گفت: امسال نیز با موافقت مدیرعامل موزه در جهت تکریم و گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، بازدید از موزه از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ بهمن‌ماه، برای عموم مردم رایگان خواهد بود.

وی همچنین با اشاره به استقبال مجموعه‌های فرهنگی و هنری برای بازدید از این مرکز، گفت: سازمان‌‌ها و اداراتی که خواهان بازدید گروهی از این مجموعه هستند، باید درخواست خود را در سایت موزه ثبت کنند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به نشانی میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ الی ۱۷ و در روزهای جمعه و ایام تعطیل از ساعت ۱۰ الی ۱۷ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود. علاقه‌مندان می‌توانند از طریق متروهای شهید حقانی و شهید همت نیز به این موزه بروند. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول