اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رویکرد دولت سیزدهم اجرای طرح‌های زیرساختی و محرومیت‌زداست

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: نگاه و رویکرد اصلی دولت سیزدهم اجرای طرح‌های زیرساختی و محرومیت‌زداست.

رویکرد دولت سیزدهم اجرای طرح‌های زیرساختی و محرومیت‌زداست

 

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، علیرضا عباس‌زاده، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی امشب در آیین افتتاح سردخانه ۴۰ تنی شهرستان سربیشه در شهر درح اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۹۱۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۸ هزار و ۶۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ‌زنی می شود‌ که از این تعداد ۷۹۶ پروژه ۱۴ هزار و ۸۴۴ میلیارد تومان عمرانی و زیرساختی است.

وی با اشاره به اینکه از مجموع پروژه‌ها، ۴۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۸ هزار و ۲۵۱ میلیارد تومان کلنگ زنی بوده است، گفت: ۷۷۱ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۹ هزار و  ۸۱۱ میلیارد تومان افتتاح می شود که ۷۶۵ پروژه عمرانی است.

 معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: طی دو سال گذشته تاکنون ۵ هزار و ۸۷۰ پروژه با اعتبار ۱۵۱ هزار و ۱۸۶ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شده که ۵۵۵ پروژه کلنگ زنی شده است.

عباس‌زاده به تامین زیرساخت‌ها اشاره کرد و گفت: زیرساخت‌های اساسی از قبیل آب، برق، گاز و مخابرات از ضروریات و رویکردهای دولت است که برای جذب سرمایه‌گذاری در شهرها و روستا از اولویت‌های کاری ما است.

وی با بیان اینکه پروژه انتقال گاز از دشتک زابل به نهبندان با ۸ هزار میلیارد اعتبار یکی از ابرپروژه‌‌های دولت بشمار می‌رود، بیان داشت: این پروژه با سرعت و قوت در حال انجام است و تا سال آینده گاز به نهبندان خواهد رسید و وعده ولت محقق خواهد شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: طرح انتقال آب از دریای عمان نیز یکی دیگر از پروژه‌های کلان و ملی دولت است که با جدیت در حال اجراست و تا پایان دولت خبرهای خوبی از این ابرپروژه خواهیم شنید.

 عباس‌زاده به پروژه عظیم راه آهن چابهار مشهد اشاره کرد و گفت: به سرانجام رسیدن این طرح یکی از رویاهای مردم استان است که در این دولت در حال اجراست و تمامی قطعات مربوط به استان به پیمانکار واگذار شده و تجهیز کارگاه‌ها انجام و با سرعت در حال انجام و ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار آن از محل تهاتر نفت تامین می‌شود. 

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول