اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

انهدام 27 باند توزیع مواد مخدر طی 10 ماه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: طی 10 ماه سال‌ جاری 27 باند توزیع مواد مخدر با 2 تن و 759 کیلوگرم انواع مواد مخدر در کرمانشاه منهدم شد.

انهدام 27 باند توزیع مواد مخدر طی 10 ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 10 ماه سپری‌شده از سال جاری 27 باند توزیع مواد مخدر منهدم شد که نسبت به سال قبل یک باند افزایش داشته است.

وی همچنین با اشاره به دستگیری 5 هزار و 936 نفر از عوامل فروش و توزیع مواد مخدر، افزود: 5 هزار و 690 نفر آن‌ها را خرده‌فروش و 246 نفر را هم از قاچاقچیان عمده تشکیل می‌دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین با اشاره این‌که 2 تن و 759 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کرمانشاه از ابتدای سال جاری تاکنون کشف‌شده، از دستگیری و جمع‌آوری 30 هزار و 452 فرد معتاد در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: دستگیری این افراد در مقایسه با سال گذشته که 27 هزار و 992 نفر بوده‌اند 9 درصد افزایش نشان می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به نقش پررنگ معتادان متجاهر در وقوع سرقت‌های خرد استان، ادامه داد: در سال جاری 1830 نفر از معتادان متجاهر از سطح شهرها و روستاها جمع‌آوری و به کمپ‌های ترک اعتیاد منتقل‌شده‌اند.

سردار حاجیان در پایان تخریب کامل 9 مکان به همراه تخریب استحکامات 305 واحد دیگر که محلی برای خریدوفروش و استعمال مواد مخدر بودند را از دیگر اقدامات انجام‌گرفته پلیس کرمانشاه در راستای مقابله با پدیده خانمان‌سوز اعتیاد و قاچاقچیان و خرده‌فروشان مواد مخدر عنوان کرد.

پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول