اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

ارائه سهام عدالت به سهامداران جدید منتظر تصمیم دولت است

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه موضوع تقسیم سهام در بین سهامداران جدید به هیات دولت ارائه شده است، گفت: تقسیم سهام جدید عدالت منتظر تصمیم دولت است.

ارائه سهام عدالت به سهامداران  جدید منتظر تصمیم دولت است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی حاجی‌‌وند، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات شرکت تعاونی سهام عدالت استانی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه قانون سهام عدالت از سال ۸۵ در کشور در حال اجرا است، اظهار کرد: با اجرای این طرح ضمن افزایش مشارکت مردم در اقتصاد و افزایش بهره‌وری در بنگاه‌های تولیدی به افزایش سطح مالی و فرهنگ سهامداری کشور کمک خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار آمار سهامداران عدالت کشور را ۵۰ میلیون نفر اعلام و تصریح کرد: طرح تقسیم سود سهام عدالت هم طبق روال در حال انجام است.

وی با توصیه به سهامداران برای حضور مجامع شهرستانی شرکت‌های سهام عدالت افزود: این مجامع با حضور ۲۰ درصد اعضا برگزار می‌شود و زنجان با توجه به عملکرد مطلوب می‌تواند این مجامع را برگزار کند.

حاجی‌وند با تاکید بر اینکه حضور در مجمع برای اعضا آزاد و رایگان است، ادامه داد: برگزاری مجامع ضمن کمک به توزیع سود، افزایش بهره‌وری را هم موجب خواهد شد.

مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار افزود: اگر سهامداران به صورت حضوری، اصالتی و وکالتی در مجموع حضور نیابند، شرکت‌ها به صورت وکالتی در مجامع عمل خواهند کرد.

وی در پاسخ به سوالی در مورد وضعیت افرادی که سهام عدالت ندارند، گفت: آخرین اخبار بیانگر ارائه موضوع عرضه سهام به سهامداران جدید توسط وزارتخانه است و در این مورد باید منتظر تصمیم دولت در این زمینه بود.

پایان پیام/۷۳۰۰۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول