اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تمامی منازل و کسب و کارهای عباس‌آباد به فیبر نوری متصل شدند

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با بیان اینکه تمامی منازل و کسب و کارهای شهر عباس‌آباد به شبکه پرسرعت فیبر نوری متصل شدند، گفت: دسترسی حدود ۹ هزار و ۶۵۶ خانوار این شهر و کسب و کارها و مراکز آموزشی و اداری را به شبکه امن ، پایدار و پرسرعت فیبرنوری فراهم شد.

تمامی منازل و کسب و کارهای عباس‌آباد به فیبر نوری متصل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان عباس‌آباد، در چهارمین روز از دهه مبارک فجر پروژه توسعه شبکه فیبر نوری FTTx در شهر عباس آباد با حضور استاندار مازندران و مسؤولان استانی و شهرستانی صبح امروز به بهره‌برداری رسید. 

اسماعیل اعزی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران در خصوص اجرای این پروژه در شهر عباس آباد با اشاره به بیست و یکمین سفر استاندار مازندران و طرح ایجاد شبکه فیبر نوری منازل و کسب و کارهاFTTx گفت: این پروژه به طول حدود ۱۵ کیلومتر و  با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال در شهر عباس آباد اجرایی شد.

وی افزود: تمامی منازل و کسب و کارهای این شهر به شبکه پرسرعت فیبر نوری متصل شدند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران با بیان اینکه این پروژه براساس طراحی انجام شده عملیات اجرای شبکه فیبر نوری FTTx را به پایان رساند، خاطرنشان کرد: دسترسی حدود ۹ هزار و ۶۵۶ خانوار این شهر و کسب و کارها و مراکز آموزشی و اداری را به شبکه امن ، پایدار و پرسرعت فیبرنوری فراهم شد.

اعزی این پروژه را یکی از پروژه‌های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت سیزدهم دانست و افزود: اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کارها FTTx بعنوان یکی از پروژه های مهم وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت مردمی در راستای توسعه شبکه ملی اطلاعات و تحقق شهر هوشمند در همه شهرهای کشور بوده که تحقق این امر در استان نیازمند تعامل همه جانبه فرمانداران و شهرداران سراسر استان است.

پایان پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول