اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیاردی برای تولید انواع سرسوزن پزشکی در رودسر

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان از افتتاح واحد جدید شرکت سرنگ مینای رودسر با حضور معاون وزیر صمت خبر داد.

سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیاردی برای تولید انواع سرسوزن پزشکی در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، تیمور پورحیدری، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان عصر امروز در حاشیه افتتاح یک شرکت صنعتی تولیدکننده انواع سرسوزن پزشکی در شهرک صنعتی رودسر اظهار کرد: با راه‌اندازی این شرکت زمینه اشتغال ۸۰ نفر از جوانان رودسر فراهم شده و این شرکت با سرمایه‌گذاری ۲۵۰ میلیارد تومان با زیربنای ۵۸۰۰ متر مربع در زمینی به مساحت ۱۰ هزار و ۲۰۰ متر مربع بنا شده است.

وی با اشاره به تولیدات استراتژیک این شرکت گفت: تولید سرسوزن دندانپزشکی، سرنگ تزریق سرسوزن پزشکی، ست سرم و سرنگ انسولین از جمله محصولات این شرکت است که در مبحث پزشکی از اهمیت ویژه برخوردار است.

سید محمد موسوی، معاون ماشین آلات و تجهیزات وزارت صمت از شرکت‌های ماشین‌سازی امیدی تولیدکننده و صادرکننده انواع ماشین آلات صنعتی، آرمان تجارت رودسر تولید کننده انواع سبد پلاستیکی، شرکت شیرین جهان رودسر تولید کننده انواع کلوچه و شرکت کشتزار رودسر تولید کننده انواع خوراک دام بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند فعالیت این شرکت‌ها قرار گرفت.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول