اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

4 رویداد فرهنگی در ایام دهه فجر در هرمزگان اجرا می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان از برگزاری 4 رویداد فرهنگی باشکوه در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در این استان خبر داد.

4 رویداد فرهنگی در ایام دهه فجر در هرمزگان اجرا می شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان، امروز، یکشنبه ۱۵ بهمن‌ماه در نشست خبری  هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان در سالن رودکی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: در آستانه بهار انقلاب، شاهد بهار رویداد های فرهنگی و هنری در سطح استان هرمزگان هستیم.

 

 

وی، افزود: یکی از رویداد های بزرگ هجدهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان است که امسال از ۲۱ تا ۲۷ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاههای استان در بلوار پاسداران، سه راه جهانباز برگزار خواهد شد.  

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان کرد: این نمایشگاه  با وقفه ۴ ساله تحت تأثیر کرونا که آخرین رویداد در سال  ۹۸ بوده است و استان هرمزگان دومین استان بعد از آذربایجان شرقی( تبریز ) این رویداد را برگزار خواهد کرد و بعد در ادامه همین نمایشگاه در کیش برگزار خواهد شد.

جهانگیری عنوان کرد: هر شخص به ازای کد ملی از تخفیف ۳۰ درصدی برخورد است و تعداد ۳۵۰ ناشر و ۲۵۰ عنوان کتاب با شمارگان ۱۶۵ هزار نسخه در این نمایشگاه عرضه می شود.

وی ادامه داد: نمایشگاه در ۴ بخش عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و کمک آموزشی است و به همین منظور مشاورینی از خانه کتاب برای شرکت کنندگان پیش بینی شده است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: در بخش جنبی، شب های فرهنگی هنری شهرستان ها، باشگاه کتاب‌خوانی، رونمایی از کتاب های مولفین استانی، شب شعر، تجلیل از پیشکسوتان و مروجین کتاب  و بخش کودک و نوجوان در نظر گرفته شده است.

جشنواره تجسم هنر همزمان با فیلم فجر در مجتمع ستاره شهر

اسمعیل جهانگیری افزود: رویداد دیگر جشنواره تجسم هنر همزمان با فیلم فجر در محل مجتمع تجاری ستاره شهر بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این جشنواره از ۱۷ تا ۲۱ بهمن ماه ادامه دارد و  محتوا تولیدی شرکت کنندگان افراد در جوار سینما به نمایش عموم گذاشته می شود.

موسیقی فجر در شهرستان بندرلنگه

مدیر کل فرهنگ و ارشاد هرمزگان گفت: سومین رویداد فرهنگی در بخش موسیقی فجر در بندرلنگه که از ۲۷بهمن تا یک اسفند در سالن فرهنگسرای گوهر برگزار می شود.

اسمعیل جهانگیری خاطرنشان کرد: در این رویداد از شهرستان های بندرعباس، میناب، رودان، هرمز، حاجی آباد، بشاگرد، جاسک و بندرلنگه حضور دارند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول