اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار گیلان برق‌دار هستند

استاندار گیلان با اشاره به برق‌دار بودن تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار گیلان گفت: کشور در سال ۱۴۰۰ با ناترازی برق مواجه بود ولی در دولت سیزدهم این مشکل برطرف شده و اکنون تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان گیلان دارای برق هستند.

تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار گیلان برق‌دار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر امروز در همایش شکوه انتخابات در سالن اجتماعات ارشاد این شهرستان با اشاره به برق‌دار بودن تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار گیلان اظهار کرد: کشور در سال ۱۴۰۰ با ناترازی برق مواجه بود ولی در دولت سیزدهم این مشکل برطرف شده و اکنون تمامی روستاهای بالای ۱۰ خانوار استان گیلان دارای برق هستند. 

وی با اشاره به افتتاح راه‌آهن رشت_کاسپین قبل از پایان سال با حضور رئیس جمهور گفت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل ریلی یک هدف در دولت سیزدهم بوده و به این منظور و قبل از پایان سال جاری با افتتاح راه‌آهن رشت_ کاسپین، دریای خزر به دریای عمان و خلیج فارس متصل می‌شود. 

استاندار گیلان با تاکید بر تسهیل بر رفت و آمد کامیون‌های ترانزیتی در مرز آستارا بیان کرد: در چند وقت اخیر به دلائلی، کامیون‌های ترانزیتی برای رفت و آمد با مشکلاتی مواجه بودند ولی با افتتاح پل آستارا چای دیگر مشکلی در این خصوص وجود ندارد. 

عباسی با بیان اینکه بخش اعظمی از اعتبارات سفر رئیس جمهور به گیلان تخصیص پیدا کرده است، افزود: از اعتبار سفر رئیس جمهور از پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل آزادراه منجیل به رودبار و راه‌آهن رشت_ کاسپین  اختصاص یافت. 

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم توجه به صدور سند روستاییی در گیلان گفت: در تلاشیم تا صدور سند روستایی در گیلان رونق بیشتری گیرد زیرا منجر به پویایی اقتصاد روستایی در حوزه‌های مختلف می‌شود. 

وی ۲۲ بهمن  را سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و به عزت رسیدن ملت ایران دانست و بیان کرد: امروز دست دشمنان برای ملت ایران رو شده و جنایات دشمن در کشورهای منطقه نمایان‌گر خوی وحشی‌گری استکبار است. 

عباسی با بیان اینکه جهادی عمل کردن یکی از شعارهای اصلی دولت سیزدهم است، افزود: جمهوری اسلامی به قله نزدیک شده و دیگر خستگی معنا ندارد ولی به شرطی  این امر تحقق می‌یابد که جهاد تبیین را عملی کنیم. 

استاندار گیلان با بیان اینکه در دهه فجر پروژه‌های مهمی در حوزه زیرساخت در گیلان افتتاح می‌شود، گفت: با افتتاح این میزان پروژه اشتغال خوبی در گیلان ایجاد شده و تولید رونق خواهد یافت. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول