اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم برای تشکیل مجلس قوی پای صندوق‌های رای حاضر شوند

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: با توجه به ثبت‌نام افراد و اقشار مختلف برای نامزدی مجلس شورای اسلامی برای مجلسی قوی و انقلابی پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

مردم برای تشکیل مجلس قوی پای صندوق‌های رای حاضر شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین میاندشت، سرتیپ پاسدار مجتبی فداء، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در همایش فرصتی برای تحقق مردم سالاری در شهرستان بویین‌میاندشت با تبریک ایام الله مبارک دهه فجر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام امت، سردار شهید سلیمانی و ۳۲۰شهید این شهرستان اظهارداشت: امام خمینی(ره)، ایران را از چنگال آمریکا بیرون آورد و زمینه اسلام واقعی در منطقه را فراهم کرد، وحدت جهان اسلام رقم خورد و مسئله فلسطین در راس مسائل جهان قرار گرفت.

وی گفت:  برخی تلاش می‌کنند با کارآمدزدایی با جلوه ندادن اقدامات موثر دولت و اعتبارزدایی با کم اهمیت جلوه دادن پیشرفت‌های کشور بین مردم و مسؤولین فاصله انداخته و موجب ناامیدکردن مردم از انتخابات شوند.

فدا یادآور شد: دشمن به جهت ایجاد ناامنی در کشور مسؤولیت  تمام حملات جبهه های مقاومت را به عهده ایران انداخت تا فتنه و جنگی جدید آغاز کند که با درایت رهبر انقلاب شکست خورد.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات از مردم خواست با توجه به ثبت‌نام افراد و اقشار مختلف برای نامزدی مجلس شورای اسلامی برای مجلسی قوی و انقلابی پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی  خاطرنشان کرد: اتاق فکر استکبار منتظر حضور یا عدم حضور مردم ایران در انتخابات است تا بتواند نقشه های خود را عملیاتی کند که در این راستا یا باید به جنگ مستقیم با آمریکا رفت یا در مقابل آمریکا تسلیم شویم.

فدا با اشاره به نقش آفرینی و مشارکت بانوان در صحنه‌های مختلف تاکید کرد: بنا به فرمایشات رهبر انقلاب، بانوان در مدیریت جامعه  نقش بسزایی دارند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الزمان(عج) استان اصفهان از علما، نخبگان، فرهنگیان و بانوان فعال و همه بزرگان قبایل خواست با حضور گسترده در انتخابات دشمنان را مایوس کنند زیرا بنا به فرمایشات رهبری به قله نزدیک هستیم و خستگی معنایی ندارد.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول