اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خمز: نیم فصل دوم سخت و دشوار خواهد بود

سرمربی تراکتور گفت: نیم فصل دوم سخت و دشوار خواهد بود و باید با تمرکز بسیار بالا کار کنیم.

خمز: نیم فصل دوم سخت و دشوار خواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، «پاکو خمز» امروز پیش از آغاز دور جدید تمرینات در جمع اعضای تیم، اظهار داشت: امروز در این جمع تمامی افرادی که برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند، حضور دارند. باتوجه به تلاش فراوانی که انجام داده‌ایم، عملکردمان در نیم فصل اول خوب بود. اکنون زمان آن فرا رسیده که تک تک ما تغییراتی در خودمان ایجاد کنیم تا بازدهی‌مان بیشتر شود.

وی ادامه داد: ایجاد تغییر بدین معنا نیست که بیشتر کار کنیم. می‌خواهم هر کدام از اعضاء، مسؤولیت‌شان را با تمرکز بسیار بالا انجام دهند. موضوع بحث ما صرفاً اتفاقات داخل مستطیل سبز نیست. اعضای تیم باید در رابطه با رفتار، شخصیت، استراحت و مراقبت از سلامتی‌شان بیش از گذشته وسواس داشته باشند و نقاط ضعف‌شان را بهبود بخشند.

خمز با تأکید بر اینکه نیم فصل دوم سخت و دشوار خواهد بود، گفت: تراکتور در نیم فصل دوم علاوه بر لیگ برتر باید در جام حذفی هم رقابت کند. نیم فصل حائز اهمیت بوده؛ چرا که جایگاه نهایی تیم‌ها مشخص می‌شود.  

وی با بیان اینکه شرایط تیم نسبت به گذشته بهتر شده است، توضیح داد: هر بازی کنترل بهتری داریم و عملکرد تیم روز به روز بهتر می‌شود. بازیکنان در نیم فصل دوم از خطا و دریافت کارت بیهوده پرهیز کنند. تمامی کارها را باید بهتر از قبل انجام دهیم و خود من نیز از این قاعده مستثنی نیستم. 

سرمربی تراکتور با اشاره به بازی با چوکای تالش در جام حذفی، بیان داشت: ما باید به شکلی برای این بازی آماده شویم که انگار با تیم‌های مدعی لیگ برتر بازی داریم. اگر بازی با چوکا را جدی بگیریم، مشکلی نخواهیم داشت؛ در غیر این صورت کار برای‌مان سخت می‌شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اوایل حضورم، بازیکنان به راحتی تمرکزشان را از دست می‌‌دادند، ولی اکنون از این حیث خیلی بهتر شده‌ایم و از تمامی بازیکنان درخواست دارم با تمرکز بسیار بالا در تمرینات حاضر شوند.

پایان پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول