اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جمع‌بندی سفر فشرده وزیر کشور به کرمانشاه

استاندار کرمانشاه ضمن قدردانی از حضور وزیر کشور در این استان، گفت: در مجموع هدف از این سفر صرفا بازدید و افتتاح نبوده بلکه در کنار افتتاحیه‌ها و بازدیدها، استفاده از توان و ظرفیت وزیر کشور برای بازگشایی و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی بوده است.

جمع‌بندی سفر فشرده وزیر کشور به کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه با تبریک ایام دهه فجر در جمع‌بندی سفر فشرده یک‌روزه وزیر کشور، اظهار کرد: از صبح امروز(۱۶ بهمن‌ماه) با ورود وزیر کشور به استان، یک مجموعه برنامه‌های بازدید و افتتاح برگزار شد. 


*سفر وزیر کشور به کرمانشاه

وی بخش اول سفر وزیر کشور را در افتتاحیه‌ها و بازدیدها از طرح‌های شهر کرمانشاه عنوان کرد و افزود: آغاز عملیات اجرایی طرح تقویت آبرسانی به مناطق جنوب و شرق شهر  کرمانشاه، بررسی آخرین وضعیت تکمیل طرح‌های عمرانی رینگ ترافیکی و منوریل شهر کرمانشاه، بازدید از بازارچه عرضه کالاهای اساسی در میدان آزادی شهر کرمانشاه، افتتاح ۶۴ واحد از شهرک نیروی انتظامی در محله مرادآباد، افتتاح کلانتری فرهنگیان فاز یک، افتتاح مرکز پزشکی پیشرفته پت‌اسکن بیمارستان امام رضا(ع) و بازدید از آخرین وضعیت احداث بیمارستان پیشرفته بهارستان(مخصوص درمان سرطان)؛ از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر کشور به کرمانشاه بود. 


* افتتاح تنها پت‌اسکن بخش دولتی در غرب کشور

وی بخش دوم برنامه کاری وزیر کشور را در سفر به شهرستان‌های صحنه و کنگاور در راستای بازگشایی و رفع موانع تولید چندین واحد صنعتی عنوان کرد و افزود: فاز دوم پاکت‌سازی سیمان مدلل با هزینه ۲۲۰ میلیارد تومان و ایجاد ۴۰ فرصت شغلی، کارخانه رب هزار دشت با هزینه حدود ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و ایجاد ۲۰۰ فرصت شغلی مستقیم و هزار شغل غیرمستقیم، کشتارگاه صنعتی مرغ در شهرستان صحنه با اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومان و اشتغالزایی۷۰ نفر با حضور وزیر کشور افتتاح شد.


* افتتاح کارخانه رب هزار دشت سینا با دستان وزیر کشور

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: وزیر کشور در ادامه برنامه‌های خود، با حضور در کارخانه ذوب آهن صحنه، مجتمع بزرگ کشت و صنعت ایلیا و  ایران خودرو پیگیر رفع مشکلات و موانع رونق تولید این کارخانه‌ها در تماس تلفنی با مقامات و مسوولان ملی شد و بر ضرورت مساعدت با کارخانه‌ها تأکید داشت.


* پیگیری وزیر کشور در راستای رفع موانع تولید

وی حضور در منزل پدر شهید مدافع حرم حاج صادق امیدزاده و دیدار با خانواده این شهید والامقام را در قالب پایان بخش سفر فشرده وزیر کشور به کرمانشاه عنوان کرد و گفت: در مجموع هدف از  این سفر صرفا بازدید و افتتاح نبوده بلکه در کنار افتتاحیه‌ها و بازدیدها استفاده از توان و ظرفیت وزیر کشور برای بازگشایی و رفع موانع تولید واحدهای صنعتی استان بوده که امیدواریم به زودی شاهد حرکت بهتر این واحدها در استان باشیم.


*حضور وزیر کشور در منزل شهید امید زاده

صحرایی مهمترین درخواست سرمایه‌گذاران چه در بخش صنایع و چه در فضای کشاورزی را تسهیل در امور سرمایه‌گذاری و اشتغال دانست و گفت: گاهی این تسهیل به معنی مجوزهای لازم، همراهی‌های ادرای و گاهی هم تسهیلات بانکی و اعتباری معنا می‌شود تا به اشتغالزایی مفید، مولد و پایدار در فضای استان منجر شود.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول