اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نخبگان در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش مهمی دارند

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انقلاب اسلامی باعث تقویت روحیه خودباوری در مردم ایران شد گفت: خودباوری و مقاومت مردم ایران موجب شناساندن انقلاب اسلامی به جهانیان شده است.

نخبگان در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش مهمی دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل رفیعی، رئیس ستاد انتخابات استان زنجان عصر امروز در جلسه تبیینی شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری استان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران، نظام مردم‌سالار را جایگزین رژیم طاغوت کرد و نشان داد که حضور مردم در همه مسائل به حل مشکلات می‌انجامد.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه در کنار دستاوردهای مهمی چون استقلال و آزادی، عدالت نیز از آرمان‌های انقلاب اسلامی است گفت: همه باید تلاش کنیم تا برنامه‌ها و اهدافمان در مسیر تحقق این آرمان باشد.

وی به انتخابات یازدهم اسفند اشاره کرد و گفت: حضور مردم در صحنه در مناسبات بین ‌المللی و محاسبات داخلی و خارجی نقش‌آفرین است، بنابراین باید بدانیم که حتی یک رای، نقش سازنده دارد.

رفیعی افزود: اگر مسائل و کارکردهای نظام به‌خوبی برای مردم تبیین شود مردم امیدوار خواهند شد که مشارکت در انتخابات و رأی آنها بر جامعه اثر گذار و تحول‌آفرین است.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه کاهش مشارکت مردم در انتخابات منجر به تضعیف قدرت ملی و حضور پر رنگ مردم در انتخابات نیز منجر به تقویت اقتدار ملی خواهد شد، بیان داشت: مشارکت بالا، ناامیدی و عقب‌نشینی دشمن در طراحی توطئه‌های سیاسی و اقتصادی و امنیتی علیه ملت ایران را در پی دارد.

وی با اشاره به این که نخبگان در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات نقش کلیدی دارند، افزود: نخبگان جامعه به‌عنوان یکی از گروه‌های مرجع، نقش اساسی در تبیین اهمیت و تاثیر حضور مردم در انتخابات دارند.

رفیعی گفت: وظیفه ملی نخبگان است که راه روشن که همان حضور آگاهانه در انتخابات است را برای مردم آشکار سازند.

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان با بیان اینکه انتخابات در کشور به‌صورت مردمی اجرا می‌شود گفت: بیش از هفت هزار نفر در مسئولیت‌های مختلف اجرایی استان که از اقشار مختلف مردمی هستند برای برگزاری انتخابات مشارکت دارند؛ از این رو می توان گفت انتخابات جمهوری اسلامی به صورت صد در صد مردمی اجرا می‌شود
پایان پیام/۷۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول