اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

یادواره شهدای شوش برگزار می‌شود

به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، یادواره شهدا در شوش دانیال برگزار می‌شود.

یادواره شهدای شوش برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش دانیال، در آستانه برگزاری کنگره ملی 24 هزار شهید استان خوزستان، به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، یادواره شهدا در شوش دانیال دیار سردار شهید محمد زهرابی برگزار می‌شود.

این یادواره روز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1402 همزمان با ایام‌الله دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالرگرد پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران از ساعت 18:30 آغاز می‌شود که اقشار مختلف مردم و جوانان و نوجوانان خوزستانی در این محفل نورانی شرکت می‌کنند.

یادواره شهدای شوش دانیال در مسجد امام صادق(ع) واقع در زمین شهری شمالی برگزار می‌شود که جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و تعدادی از مسؤولان محلی در آن حضور می‌‌یابند.

این یادواره به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات والفجر مقدماتی برگزار می‌شود که همگان یاد و خاطره این شهیدان گلگون کفن را گرامی می‌دارند.

در یادواره شهدای شوش دانیال همچنین یاد و خاطره شهدای والامقام منطقه زمین شهری این شهر نیز گرامی داشته می‌شود و همگان به این شهیدان گرانقدر نیز ادای احترام می‌کنند.

در این محفل نورانی با حضور اقشار مختلف مردم دعای توسل به‌یاد شهدای عملیات والفجر مقدماتی و شهدای منطقه زمین شهری شوش دانیال قرائت می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول