اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

۹۰ درصد بلده زیر پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه قرار گرفت

سایت تلفن همراه سه روستا کرسی،تیرستاق و رزن به طور همزمان با اعتبار پنج میلیارد تومان از محل تامین اعتبار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات استان مازندران در منطقه بلده شهرستان نور افتتاح و بهره‌برداری شد، با بهره برداری از این طرح‌ها حدود ۹۰ درصد منطقه کمتر توسعه یافته بلده زیر پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه قرار گرفت.

۹۰ درصد بلده زیر پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، بیژن پولادی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح پروژه‌های دهه فجر در بخش بلده این شهرستان، اظهار کرد: با استقرار دولت سیزدهم نگاه ویژه‌ای به مناطق کمتر توسعه یافته شد و طرح‌های خوبی در این مناطق افتتاح و بهره‌برداری شده و می‌شود.

وی افزود: در حوزه ارتباط سیار بیش از ۹۰ درصد مناطق بخش کمتر توسعه یافته بلده زیر پوشش قرار گرفت و از این نظر رتبه نخست استان را دارد.

فرماندار شهرستان نور در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر لزوم ارائه خدمات همه جانبه به مردم و نگاه ویژه به طرح‌ها از جمله طرح‌های سرمایه گذاری، تصریح کرد: باید به سمت توسعه پایدار حرکت کنیم و مردم طعم خدمت را حس کنند؛ گاهی بعضی از کارشناسان با یک خط گزارش ناصحیح طرح را عقب می‌اندازند بنابراین مدیران باید تذکر لازم را به کارشناسان بدهند تا با نگاه مثبت به طرح‌ها توجه شود و از اعمال سلیقه در ارائه نظر کارشناسی جدا پرهیز کنند.

الهه طالبی بخشدار بلده نیز با ارائه گزارشی از خدمات دولت سیزدهم و طرح‌های دهه فجر، اظهار کرد: با حمایت دولتمردان و مسؤولان و مدیران استانی و شهرستانی شاهد اتفاقات خوبی در منطقه بلده هستیم اما مهمتر از آن وفاق، همدلی و همراهی مردم، شوراهای اسلامی و دهیاران است که سبب این اتفاقات و افتتاح طرح‌های بزرگ و مهم در بلده کمتر توسعه یافته شد و امیدواریم ادامه داشته باشد.

به گزارش فارس، با حضور مسوولان شهرستانی سایت تلفن همراه سه روستا کرسی،تیرستاق و رزن به طور همزمان با اعتبار پنج میلیارد تومان از محل تامین اعتبار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات استان مازندران افتتاح و بهره‌برداری شد.  

  همچنین با این طرح، طرح ارتقای تکنولوژی تلفن همراه اول روستاهای یاسل ،کام و تیرستاق نیزبهره برداری شد و محورهای این مسیر زیر پوشش قرار گرفت.

با بهره برداری از این طرح‌ها حدود ۹۰ درصد منطقه کمتر توسعه یافته بلده زیر پوشش آنتن‌دهی تلفن همراه اول قرار گرفت و اکنون شهرستان نور در استان مازندران رتبه نخست را در حوزه ارتباطات سیار کسب کرده است.

از دیگر طرح‌های افتتاحی بلده، سیل بند (رسوبگیر سنگی ملاتی) در روستاهای سراسب و یالرود بلده با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات طرح آبخیزداری حوزه سد هراز با هدف کنترل سیلاب و تثبیت دامنه و جلوگیری از فرسایش خاک ، نصب و راه اندازی دکل گیرنده دیجیتال در روستای دویلات با اعتبار ۷ میلیارد ریال از محل صدا و سیمای مازندران وروکش آسفالت محور ارتباطی روستای نج به طول ۳ کیلومتر و با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات وزارت راه و شهرسازی بوده است.

نمایشگاه دست ساخته‌های بانوان این بخش شامل صنایع دستی، نان و شیرینی محلی، گیاهان دارویی، طراحی ، سفال و .... با هدف حمایت از کسب و کارها خصوصا بانوان کارآفرین نیز افتتاح و مورد بازدید قرار گرفت.   

کارآفرینان و غرفه داران  خواستاربرپایی غرفه‌ها به صورت هفتگی برای ارائه محصولاتشان بودند که فرماندار شهرستان نور دستورهاای لازم را به شهردار بلده جهت خدمات مطلوب به بانوان کارآفرین داد.

پایان پیام/86023/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول