اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کولاک شدید در محور دیواندره - سقز؛ ریزش بهمن در گردنه خان بانه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان گفت: ساعاتی قبل به دلیل کولاک شدید محور دیواندره - سقز برای دقایقی مسدود شد که در حال حاضر بازگشایی شده اما همچنان این محور با کولاک شدید برف همراه است.

کولاک شدید در محور دیواندره - سقز؛ ریزش بهمن در گردنه خان بانه

فرزاد حسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: ساعتی قبل در محور دیواندره - سه راهی تکاب کولاک شدید برف وجود داشت که به دلیل وزش باد شدید، تردد در آن برای دقایقی مسدود شد و خودروهای این محور نیز متوقف شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کردستان با تأکید بر اینکه کولاک این محور همچنان ادامه دارد، گفت: با تلاش راهداران این محور بازگشایی شده است و لازم است مسافران از تردد های غیرضروری خودداری کنند.

وی با بیان اینکه در مابقی محور های استان تردد به صورت روان در جریان است، گفت: صبح امروز در گردنه خان در محور بانه - سقز نیز ریزش بهمن روی داد که با تلاش راهداری محور پاکسازی و به ۲۲ مسافر یک اتوبوس و دو دستگاه خودرو سواری دیگر با همکاری پلیس راه امدادرسانی شد.

حسنی  یادآور شد: همچنان برای گردنه خان احتمال ریزش بهمن وجود دارد.

وی در ادامه از تداوم انسداد گردنه ژالانه خبر داد ‌ گفت: روز گذشته چندین بهمن سنگین در این محور گردنه رخ داد و ماشین آلات راهداری نیز گرفتار بهمن شدند که خوشبختانه به کسی آسیب وارد نشده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاکید کرد: راهداران در این محور حضور دارند و تردد تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول