اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

بسته خبری پلیس کرمان| از کشف مواد مخدر و سوخت قاچاق تا انهدام باند سرقت و دستگیری قاتل

پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کرمان آخرین اقدامات دست‌اندرکاران این نهاد را منتشر کرد که موضوعات مختلفی ازجمله ناکامی در انتقال 141 کیلو تریاک را دربرمی‌گیرد.

بسته خبری پلیس کرمان| از کشف مواد مخدر و سوخت قاچاق تا انهدام باند سرقت و دستگیری قاتل

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کرمان آخرین اقدامات دست‌اندرکاران این نهاد را منتشر کرد.

ناکامی در انتقال شبانه ۱۴۱ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی شهرستان بافت از توقیف یک دستگاه خودرو حامل ۱۴۱ کیلو تریاک در عملیات شبانه پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

محمدجواد آرامون در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام گشت‌زنی شبانه در سطح شهر به یک دستگاه پژو عبوری مشکوک و به آن دستور ایست دادند اما با افزایش سرعت و فرار این خودرو روبرو شدند.

وی افزود: در ادامه راننده این خودرو در مواجهه با تعقیب و مراقبت ضربتی ماموران خودرو را در یک نقطه رها و از محل فرار کرد که در بازرسی از این خودرو ۱۴۱ کیلو تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی بافت تصریح کرد: واکاوی‌های اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری متهم فراری ادامه دارد.

انهدام باند ۸ نفره سارقان توسط کلانتری ۱۲ رفسنجان

فرمانده انتظامی رفسنجان از دستگیری باند ۸ نفره سارقان و کشف ۱۸ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

مرتضی امیرسبتکی در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و منازل و دیگر مناطق سطح شهرستان، ماموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات میدانی و کار اطلاعاتی ۶ سارق و ۲ خریدار اموال مسروقه را شناسایی کردند.

امیرسبتکی تصریح کرد: در همین راستا و طی ۲ عملیات ضربتی ۸ نفر اعضا این باند دستگیر و در تحقیقات بعدی به ۱۸ فقره انواع سرقت از اماکن خصوصی، منازل و دیگر مناطق شهر اعتراف کردند.

کشف گازوئیل قاچاق در سیرجان

فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از یک دستگاه تانکر با مدارک و پلمب‌های جعلی خبر داد.

جواد خواجه‌پور اظهار داشت: مأموران پلیس آگاهی هنگام کنترل خودروهای عبوری محور سیرجان - بندرعباس یک دستگاه تانکر عبوری را جهت بررسی متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این تانکر که دارای مدارک جعلی و ۳ پلمب بارگیری بود ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف و در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند.

کشف پژو ۴۰۵ سرقتی در نرماشیر

فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر از کشف یک دستگاه پژو ۴۰۵ که به صورت مسلحانه سرقت شده بود خبر داد.

رضا زیدآبادی در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام سرقت یک خودروی پژو ۴۰۵ که چند روز قبل به صورت مسلحانه به سرقت رفته بود پیجویی‌های لازم در دستور کار تمام رده‌های انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا با تلاش ماموران پلیس آگاهی و اقدامات اطلاعاتی انجام شده این خودرو در یکی از شهرستان‌های همجوار کشف و تحویل مالباخته شد که تلاش جهت دستگیری عاملان سرقت ادامه دارد.

عامل قتل تیرماه رودبار جنوب دستگیر شد

سرپرست انتظامی رودبار جنوب از دستگیری عامل قتل رخ داده در اوایل تیرماه در این شهرستان خبر داد.

نجارزاده در تشریح این خبر گفت: اوایل تیرماه در پی اعلام وقوع قتل یک دختر و پسر جوان در یکی از مناطق شهرستان رودبار جنوب موضوع تحت بررسی پلیس آگاهی قرار گرفت و مشخص شد این قتل ریشه در مسائل و اختلافات خانوادگی داشته است.

وی افزود: در این راستا پیجویی‌های پلیسی برای دستگیری قاتل آغاز و در نهایت عامل وقوع این قتل پس از گذشت حدود ۶ ماه در یکی از مناطق روستایی شهرستان دلگان دستگیر شد.

سرپرست انتظامی رودبار جنوب تصریح کرد: این متهم که بر سر برخی مسائل و اختلاف نظرهای خانوادگی مرتکب این قتل شده است پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

پایان پیام / ۳۷۶۳ / ش
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول