اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

رئیس مرکز حل اختلاف به مشکلات نمازگزاران 2 مسجد رسیدگی کرد

رئیس مرکز حل اختلاف قوه قضاییه به همراه جمعی از مسئولان قضایی این مرکز با حضور در مساجد امام جعفر صادق (ع) و حضرت زهرا (س) شهر تهران به مشکلات نمازگزاران این مساجد رسیدگی کرد.

رئیس مرکز حل اختلاف به مشکلات نمازگزاران 2 مسجد رسیدگی کرد

به گزارش گروه قضائی خبرگزاری فارس، در راستای سیاست‌های اعلامی از سوی رئیس قوه قضاییه مبنی بر حضور میدانی معاونان در جمع نمازگزاران مساجد تهران به منظور رسیدگی به مطالبات حقوقی و قضایی و رفع مشکلات اجتماعی مردم، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی معاون قوه قضاییه و رئیس مرکز توسعه حل اختلاف به همراه جمعی از مسئولان قضایی این مرکز بعد از نماز ظهر و عصر با حضور در مسجد امام جعفر صادق (ع) واقع در میدان فلسطین و بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت زهرا (س)  واقع در خیابان شهید عراقی به مشکلات نمازگزاران رسیدگی کردند.

 در این جلسات با تعدادی از نمازگزاران ملاقات چهره به چهره انجام و ضمن استماع اظهارات آن‌ها دستورات لازم را برای رسیدگی به مشکلات و درخواست‌ها صادر شد.

همچنین به جهت مصادف شدن با شب شهادت امام موسی کاظم (ع) حجت‌الاسلام صادقی بعد از نماز مغرب و عشا با ایراد سخنرانی و ذکر مصیبت یاد آن امام همام را گرامی داشت.

 لازم به ذکر است تا روز ۲۲ بهمن این جلسات هرشب در یکی از مساجد تهران برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول