اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

معاون وزیر بهداشت: بدنبال پذیرش بیشتر نیروی بومی در دانشکده های پزشکی هستیم

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: وزارت بهداشت در تلاش است تا در دانشکده‌های این استان نیروهای بومی بیشتری پذیرش شود.

معاون وزیر بهداشت: بدنبال پذیرش بیشتر نیروی بومی در دانشکده های پزشکی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهروز رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت امروز در جلسه مشترک معاونان وزارت بهداشت با هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهار داشت: در حوزه دندانپزشکی و پزشکی نیروهای بومی در استان هرمزگان درحال کار هستند؛ اما در حوزه پرستاری و بهداشت به نیروی انسانی بیشتری نیاز داریم.    

 وی افزود: وزارت بهداشت در تلاش است تا در دانشکده‌های این استان نیروهای بومی بیشتری پذیرش شود.    

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با بیان اینکه وضعیت پروژه‌های عمرانی در هرمزگان پیشرفت خوبی دارد، اضافه کرد: متوسط پیشرفت پروژه‌های حوزه سلامت در استان هرمزگان 60 درصد است که امیدواریم سال آینده بتوانیم تمامی پروژه‌های بهداشتی این استان را افتتاح کنیم.    

وی ضمن اشاره به اینکه آزمون استخدامی بیش از دو هزار نفر در استان هرمزگان برگزار شده و مصاحبه‌ها نیز در حال انجام است، تصریح کرد: درحال تسریع در فرآیند به‌کارگیری نیروها هستیم که تا پایان سال حتما مشغول به کار شوند.    

در این جلسه معاون حقوقی و امور مجلس، معاون بهداشت، معاون درمان، معاون تحقیقات و فناوری، معاون آموزشی و معاون پرستاری وزارت بهداشت و رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان حضور داشتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول