اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

رقابت 800 تنیسور طی 100 روز در کیش

رئیس فدراسیون تنیس با بیان اینکه بیش از 800 تنیسور طی 100 روز در کیش رقابت می‌کنند، گفت: برگزاری مسابقات در این سطح نشان از ظرفیت این فدراسیون برای توسعه و پیشرفت دارد.

رقابت 800 تنیسور طی 100 روز در کیش

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، داود عزیزی، رئیس فدراسیون تنیس ظهر امروز در مجمع انتخاباتی هیات تنیس استان زنجان با بیان اینکه بیش از 800 تنیسور طی 100 روز در کیش رقابت می‌کنند، اظهار کرد: برگزاری مسابقات در این سطح نشان از ظرفیت این فدراسیون برای توسعه و پیشرفت دارد، ضمن اینکه امیدوارم ورزشکاران ایران در رقابت‌های دیویس کاپ سریلانکا افتخارآفرینی کنند. 

رئیس فدراسیون تنیس افزود: تنیس جزو فدراسیون‌های برتر در تعداد اعزام‌ها به خارج از کشور است و با این اعزام‌ها نگاه آسیا را به خود تغییر داده است به طوری کهan> با گرفتن رأی 31 کشور صاحب هفت کرسی شده است و عضو یکی از کمیته‌ها در Itf  نیز شده است. 

وی از افزایش رنک ایران درItf وAtf  در سال‌های اخیر خبر داد و تصریح کرد: از رنک 4 در Atf به 8 ارتقا یافته و امیدواریم بتوانیم از 8 Itf به 21 هم برسیم. 

عزیزی درآمد تنیس زنجان را به نسبت استان‌های در سطح خود مطلوب دانست و ادامه داد: فعالیت و عملکرد نوید موفقیت‌های پیش رو را برای استان می‌دهد و امیدوارم در آینده‌ای نزدیک رادین مظفری و قهرمانان دیگری در زنجان پرورش یابند و به تیم ملی دعوت شوند. 

رئیس فدراسیون تنیس همچنین از برگزاری دوره داوری به میزبانی ایران در 2025 خبر داد و افزود: زنجان نیز باید تلاش کند یک نماینده در این دوره داشته باشد.
پایان پیام/73004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول