اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

مردم خوزستان در بزنگاه‌ها از نظام حمایت، پشتیبانی و جانفشانی می‌کنند

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: مردم خوزستان همیشه موقعیت شناس و بابصیرت در بزنگاه‌ها ثابت کردند هرجایی که نظام به حمایت، پشتیبانی و جانفشانی نیاز داشته باشد، حضور دارند.

مردم خوزستان در بزنگاه‌ها از نظام حمایت، پشتیبانی و جانفشانی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار محمود میرفیضی فرمانده نیروی انتظامی خوزستان امروز در پنجمین همایش سراسری انتظامی با گروه‌های مرجع و اقشار تاثیرگذار استان خوزستان، به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مشارکت مردم در انتخابات اظهار کرد: حضور مردم باعث ناکامی دشمن میشود، نظام جمهوری اسلامی تقویت می‌شود و کشور در حصار امنیت کامل باقی می‌ماند و ملت ایران در چشم دشمنانش ابهت پیدا میکند.

وی افزود: دشمنان با سناریوهای مختلف سعی دارند که اتفاقات خوب در کشور ایران اسلامی رخ ندهد، لذا ما باید به اندازه توان اقداماتی در حوزه‌های اقتدار آفرینی، امید آفرینی و اعتقاد آفرینی انجام دهیم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: خداوند متعال را شاکرم که پس از 25 سال در استان خودم خدمتگذاری مردمی باشم که همیشه موقعیت شناس و بابصیرت در بزنگاه‌ها ثابت کردند هرجایی که نظام به حمایت، پشتیبانی و جانفشانی نیاز داشته باشد، حضور دارند.

وی عنوان کرد: دشمنان هنوز مردم ایران و به‌خصوص عشایر، طوایف و بزرگان استان خوزستان را نشناختند که ریشه و پیوند در حوزه ملی و اعتقادی وجود دارد و در هر زمانی که نیاز باشد وظایفشان را انجام می‌دهند.

میرفیضی به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند ما از بخش زیادی از مسیر با وجود شیب تند عبور کرده و به قله نزدیک شده‌ایم بنابراین امروز روز خسته شدن و ناامیدی نیست، اشاره کرد و گفت: من و شما بایستی وظایف خودمان را به خوبی انجام دهیم تا هرکسی به اندازه سهم و ظرفیت خود مردم را به مشارکت حداکثری در انتخابات دعوت کند.

وی بیان کرد: افتخار پلیس این است که خادم مردم است و به وظیفه خادمی برای بهترین مردم دنیا افتخار می‌کند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان به پدیده شوم تیراندازی در مراسمات عزا و عروسی اشاره کرد و افزود: از بزرگان حاضر در این همایش انتظار داریم با استفاده از ظرفیت‌ها به مجموعه انتظامی کمک کنند تا با اقدامات اجتماعی و ایجابی که انجام می‌شود این موضوع ریشه‌کن شود.


پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول