اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

نمایشگاه «رویداد خانواده» فرصتی برای گردآوری بانوان هنرمند

استاندار کرمانشاه امروز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه با حضور در نمایشگاه «رویداد خانواده و فرهنگ‌عامه» گفت: این نمایشگاه توانسته است که بانوان هنرمندی را که بعضی از آن‌ها سرپرست خانواده و نان‌آور خانواه هم هستند، گرد هم جمع کنند.

نمایشگاه «رویداد خانواده» فرصتی برای گردآوری بانوان هنرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه امروز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه با حضور در نمایشگاه «رویداد خانواده و فرهنگ‌عامه» اظهار کرد: این نمایشگاه که به همراه دستاوردهای زنان در عرصه‌های مختلف در حوزه خوراک، صنایع‌دستی، دانش‌بنیان و صنایع‌دستی است توانسته است که بانوان هنرمند را گرد هم جمع کنند.

وی افزود: به نظرم این نمایشگاه‌ها ثمرات بسیار زیادی دارد که هم حس خودباوری و یک اعتمادبه‌نفس را به بانوان این سرزمین هدیه می‌دهد.

استاندار کرمانشاه با دیدن غرفه‌های نمایشگاه به‌پای درد و دل برخی از مسوولین غرفه‌های نشست، تصریح کرد: این نمایشگاه فرصتی خوبی است برای شناختن ظرفیت‌ها و فرصت‌هایی که ما در استان و شهرستان از آن برخوردار هستیم.

وی ادامه داد: آنچه در اینجا عرضه‌شده است ثمره زحمت خانم‌های محترم و بانوان گرامی خیلی از آن‌ها با توجه به شرایط خانوادگی‌شان باید روی پای خودشان بایستند و خانواده‌هایشان را اداره کنند اینجا هستند.

صحرایی ضمن دعوت از عموم مردم برای بازدید از نمایشگاه خاطرنشان کرد: امیدواریم که شاهد موارد بیشتر ازاین‌دست نمایشگاه‌های در استان کرمانشاه باشیم.

نمایشگاه رویداد خانواده و فرهنگ‌عامه در تاریخ 16 لغایت 18 بهمن‌ماه سالن بیستون واقع در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی پارک شاهد از ساعت 9 صبح تا 9 شب پذیرای بازدیدکنندگان هست.

پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول