اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

«خیمه‌های‌ انقلاب» از امشب در اصفهان برپا شد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: «خیمه های انقلاب» از امشب در ۵۰ نقطه از شهر اصفهان، کار خود را در ۳ بخش سیر نمایشگاهی، غرفه فرهنگی و ایستگاه صلواتی شروع کرد.

«خیمه‌های‌ انقلاب» از امشب در اصفهان برپا شد

حجت‌الاسلام علیرضا ناجی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهارداشت: یکی از اقدامات ویژه ایام الله دهه فجر در شهر اصفهان، برپائی «خیمه های انقلاب» به عنوان یک قرارگاه فرهنگی با محوریت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان و مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شهرداری اصفهان و بنیاد المهدی (عج)، نواحی و پایگاه های بسیج، کانون های مساجد، هیأت های مذهبی و جبهه فرهنگی است.

وی افزود: «خیمه های انقلاب» از امشب در ۵۰ نقطه از شهر اصفهان، کار خود را در ۳ بخش سیر نمایشگاهی، غرفه فرهنگی و ایستگاه صلواتی شروع کرد. 

ناجی گفت: در غرفه نمایشگاهی، سیر نمایشگاهی از رویدادهای انقلاب اسلامی کار شده و  فرماندهان این غرفه ها توضیحات لازم را به مردم ارائه می دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان بیان کرد: در غرفه فرهنگی، برنامه های مشاوره، تریبون آزاد، کار با کودک، مشاوره های سیاسی، پرسش و پاسخگویی به شبهات به بازدید کنندگان ارائه می شود.

وی با بیان اینکه در ایستگاه صلواتی از مردم پذیرایی می شود، یادآور شد: در قرارگاه فرهنگی، نیروهای بسیجی اعم از خواهران، برادران، دانش آموزان، کانون های فرهنگی مساجد و نیروهای مجموعه کانون المهدی(عج) فعالیت دارند و گروه های سرود دانش آموزی با برنامه ریزی در کنار غرفه ها ایفای نقش می کنند. تریبون های آزاد دانشجویی با نیروهای بسیج و انجمن دانشجویی از دیگر برنامه‌هایی این قرارگاه است.

ناجی خاطرنشان کرد: با برپایی «خیمه‌های انقلاب» یک همایش بزرگ شهری در این ایام در سراسر شهر اصفهان اتفاق می افتد و قصد داریم این الگو را در سایر شهرستان ها هم اجرا کنیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه مرحله اول «خیمه های انقلاب» تا پایان دهه فجر ادامه دارد، گفت: مرحله‌های بعدی «خیمه های انقلاب» در نیمه شعبان و قبل از انتخابات نیز برگزار می شود.

پایان پیام/۳۸۱۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول