اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

سه پروژه لجستیک در منطقه ویژه اقتصادی سرخس به بهره‌برداری رسید

سه پروژه حوزه لجستیک در منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد تومان با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

سه پروژه لجستیک در منطقه ویژه اقتصادی سرخس به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از سرخس، سه پروژه حوزه لجستیک امروز در منطقه ویژه اقتصادی سرخس با حضور استاندار خراسان رضوی به بهره‌برداری رسید.

پروژه‌های پایانه تخلیه و بارگیری، شبانه‌روزی شدن درب واحد واردات شرکت‌های تولیدی و سایت فرآورده‌های سوختی، پروژه‌هایی بودند که با حضور یعقوبعلی نظری و مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

پروژه ساخت دومین پایانه تخلیه و بارگیری منطقه ویژه اقتصادی سرخس با اعتبار هزار میلیارد تومان در دو خط ریلی به طول ۱۲۰۰ متر اجرا شده است و باعث افزایش سرعت در بارگیری و اشتغال مستقیم ۳۰ نفر می‌شود.

نخستین سایت لجستیکی فرآورده‌های سوختی در منطقه ویژه اقتصادی سرخس نیز توسط دیگر شرکت بخش خصوص با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان اجرا شده است. این پروژه باعث اشتغال مستقیم ۳۰ نفر می‌شود.

فاز نخست شبانه‌روزی شدن درب واحد واردات گمرک منطقه ویژه اقتصادی سرخس ویژه شرکت‌های تولیدی،پروژه دیگری بود که با هدف افزایش مبادلات و معاملات بین ایران و کشورهای آسیای میانه و روسیه انجام شده است.

پایان پیام/۷۰۰۷۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول