اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان فعال فاروج افتتاح شد

کارشناس امور بانوان فرمانداری فاروج گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه عرضه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان فعال شهرستان فاروج در محل کانون فرهنگی و تربیتی ولایت این شهرستان افتتاح گردید.

نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان فعال فاروج افتتاح شد

معصومه سعیدی، کارشناس امور بانوان فرمانداری فاروج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فاروج اظهارکرد: به مناسبت دهه مبارک فجر، نمایشگاه عرضه دستاوردها و توانمندی‌های بانوان فعال شهرستان فاروج در محل کانون فرهنگی و تربیتی ولایت این شهرستان افتتاح گردید.

وی گفت: این نمایشگاه در ۲۰ غرفه در بخش‌های مشاوره دینی، مذهبی، جوانی جمعیت، نقاشی کودکان، دوخت لباس‌های محلی و سنتی، سفال، چرم، مینیاتور، کالای خواب، محصولات کشاورزی شامل (کشمش، شیره انگور، حبوبات) و انواع کیک و شیرینی‌جات راه اندازی شده است.

کارشناس امور بانوان فرمانداری فاروج افزود: عموم مردم می‌توانند به مدت سه روز در ساعات اداری از ساعت ۹ صبح الی ۱۴ از این نمایشگاه بازدید و علاوه بر آشنایی بیشتر با ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بانوان منطقه، اقلام مورد نیاز خود را نیز خریداری کنند.

 سعیدی ادامه داد: برگزاری جشنواره غذایی نیز یکی دیگر از برنامه‌های ویژه بانوان است که در این نمایشگاه در راستای ایجاد آشنایی اقشار مختلف مردم با دستاوردهای بانوان شهرستان، ترویج غذای سالم و با هدف اینکه بانوان تحت حمایت نهادهای حمایتی هستند، راهکاری برای کسب درآمد داشته‌ باشند، برپا شده است. 

وی عنوان کرد: در این جشنواره غذایی بانوان ادارات شهرستان با ارائه ۲۵ نوع غذای محلی و سنتی در سه بخش انواع نان و فطیر، انواع آش‌ها و میان وعده سالم به رقابت با یکدیگر پرداختند که در پایان از هر گروه به سه نفر اول جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول