اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

اولین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده بویین زهرا افتتاح شد

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از افتتاح اولین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده شهرستان بویین زهرا همزمان با دهه فجر خبر داد.

اولین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده بویین زهرا افتتاح شد

امیر اسلامی صدر در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر اولین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده شهرستان بویین زهرا افتتاح شد و فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: ارائه مشاوره های قبل، حین و بعد از ازدواج، ارتقاء مهارت‌های لازم برای ساختن زندگی مشترک سالم، بالنده و مؤثر و تقویت بنیان خانواده، یادگیری مهارت‌های زندگی مشترک، توانمندی در زندگی و پیشگیری از طلاق، مشاوره‌های پیش از طلاق، مواجه شدن کارآمد با مسائل، رصد مشکلات و یافتن راه حل برای بحران‌های زندگی و آموزش و مشاوره به جوانان و خانواده‌ها از وظایف مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده همیار زندگی شهرستان بویین زهرا می باشد.

معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین اضافه کرد: این مرکز هفتمین مرکز مشاوره تخصصی ازدواج و خانواده استان قزوین است که به خدمت رسانی می پردازد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول