اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح ۶۲ طرح همزمان با دهه فجر در شهرستان راور

فرماندار راور از افتتاح ۶۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵۵ میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان طی دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

افتتاح ۶۲ طرح همزمان با دهه فجر در شهرستان راور

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا عباسی فرماندار راور صبح امروز در جمع خبرنگاران در تشریح جزییات طرح‌های دهه فجر در این شهرستان اظهار داشت: مجموعا ۶۲ طرح با اعتباری بالغ بر ۴۵۵ میلیارد و ۲۷۶ میلیون تومان در دهه مبارک فجر در شهرستان راور افتتاح می‌شود.

وی افزود: سهم بخشداری مرکزی ۱۸ طرح با اعتبار ۱۷۳ میلیارد ریال، بخشداری کوهساران در قالب ۱۳ طرح با اعتبار ۲۷۴ میلیارد ریال، آب و فاضلاب در قالب دو طرح با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال و صمت یک طرح با اعتباری بالغ بر ۳۱۰۰ میلیارد ریال است.

فرماندار راور عنوان کرد: شهرداری راور نیز پنج طرح با اعتباری بالغ بر ۱۶۸ میلیارد ریال، شهرداری هجدک یک طرح با اعتبار ۱۵ میلیارد ریال، منابع طبیعی در قالب سه طرح با اعتبار ۷۸ میلیارد ریال و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز در قالب دو طرح با اعتبار ۱۸۰ میلیارد ریال افتتاحیه خواهند داشت.

وی اضافه کرد:  افتتاح چهار طرح جهاد کشاورزی با اعتبار ۱۷ میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال، اوقاف و امور خیریه با پنج طرح با اعتبار ۴۶ میلیارد ریال، آموزش و پرورش با پنج طرح با اعتبار بالغ بر ۲۵۲ میلیارد ریال، ورزش و جوانان یک طرح با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال از موارد مهم اقدامات دولت در شهرستان راور در دهه فجر است.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول