اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

حضور در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن، دفاع از امنیت است

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: امروز حضور در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن مقابله با دشمنان و دفاع از امنیت است.

حضور در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن، دفاع از امنیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان‌اله گشتاسبی ظهر امروز در مراسم گرامیداشت دهه فجر در دانشگاه فرهنگیان سنندج اظهار کرد: مردم کردستان در مراسمات و مناسبت‌های مختلف انقلاب و در راستای صیانت از برنامه‌های نظام همواره سنگ‌تمام گذاشته‌اند و این نشان از هوشیاری، هوشمندی و آگاهی و نگاه همه‌جانبه مردم کردستان به انقلاب اسلامی و ارزش‌های نظام است.

وی خاطرنشان کرد: ما در ایران انقلابی را شکل دادیم که امروز در مقابل دنیای استکبار ایستاده است و امروز جمع شده‌ایم و فرصتی فراهم شده تا در رابطه با مسائل مهم همفکری کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان اضافه کرد: اگر بخواهیم یک تعریف از 45 سال عمر بابرکت انقلاب اسلامی داشته باشیم، این است که هیچ روزی را پشت سر نگذاشته‌ایم که دشمنان برای انحراف و لطمه‌زدن به انقلاب اسلامی ایران برنامه‌ای طراحی و اجرا نکرده باشند.

سردار گشتاسبی اذعان کرد: انقلاب اسلامی را هیچ قوم و گروهی نمی‌تواند برای خود مصادره کند و این انقلاب برای بقا و پیشبرندگی اهداف خود در یک گستره عظیمی با یک ملت عظیم حرکت می‌کند.

وی اذعان کرد: فکری عظیم پشت تشکیل انقلاب اسلامی وجود داشته و بهترین تعریف از این انقلاب را معمار کبیر انقلاب عنوان کردند که فرمودند، «انقلاب ایران انقلابی است که در هیچ جای عالم نمی‌توان نظیر آن را پیدا کرد».

وی افزود: هویت شکل‌گیری انقلاب اسلامی بر اساس اسلام ناب است و این را در هیچ نظام و انقلابی در دنیا نمی‌توان پیدا کرد.

وی عنوان کرد: ارزش‌های الهی که خداوند در قرآن کریم به آن اشاره کرده است در زوایای انقلاب اسلامی مشاهده می‌شود انقلابی که علاوه بر رهبری آگاه و آشنا به امور، مردمی بودن مولفه اصلی آن است.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، مردم همواره قبل از تمام مسئولان برای حفظ این نظام تلاش کرده و در صحنه‌های مختلف نقش‌آفرینی کرده‌اند.

سردار گشتاسبی گفت: انقلاب اسلامی یک جریان نو و جدید است که در مقابل استکبار تمام قد ایستاده و با نگاه ایجاد اخلاق در عالم، دفاع از مظلومین، دفاع از محرومین و اثبات حقانیت دین مبین اسلام تشکیل و 45 سال است با همین دیدگاه جلو می‌رود.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در امتداد انقلاب پیامبر مکرم اسلام است، گفت: انقلاب ما انقلابی است که برای آزادی تمام بشریت شکل یافته و بهترین سند دفاع از این انقلاب تقدیم بیش از 200 هزار شهید است.

وی اذعان کرد: سهم کرستان سرافراز از این شهدا تقدیم بیش از 5 هزار و 400 شهید است که در راه دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن خون پاکشان فدا شده است.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: شرط بقا و ماندگاری انقلاب اسلامی ایران این است که ما در تمام برنامه‌ها و عرصه‌های سرنوشت‌ساز این نظام سهم برای خود قائل و حضور پیدا کنیم.

سردار گشتاسبی گفت: استکبار جهانی همواره با برنامه‌ریزی‌های گسترده در تلاش برای ضربه‌زدن به نظام بوده ولی همواره به واسطه حضور معنادار ملت در صحنه این توطئه‌ها نقش برآب شده است.

وی با بیان اینکه منش امریکا چپاول و انحراف و از بین بردن ارزش‌ها است، گفت: انقلاب اسلامی در مقابل چنین جریان انحرافی ایستاده و نقش‌آفرینی می‌کند.

وی اضافه کرد: در راه دفاع انقلاب اسلامی نه تنها شیعه و سنی بلکه سایر اقلیت‌ها هم جانفشانی کرده‌اند چرا که حفظ این نظام برای همه ما ارزشمند و واجب است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان افزود: امروز حضور در انتخابات و راهپیمایی 22 بهمن مقابله با دشمنان و دفاع از امنیت است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول