اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خمز: به بازی در چمن مصنوعی عادت نداریم

سرمربی تراکتور گفت: شرایط تراکتور بسیار خوب بوده و از جهات مختلف بهتر شده‌ایم.

خمز: به بازی در چمن مصنوعی عادت نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی با چوکا تالش در خصوص شرایط تیم، اظهار داشت: شرایط تیم بسیار خوب بوده و از عملکرد بازیکنان در تمرینات رضایت دارم و وضعیت تیم از جهات مختلف بهتر شده است. بازیکنان با آمادگی بالا از تعطیلات نیم فصل بازگشتند و عملکرد مطلوبی در تمرینات و بازی‌های تدارکاتی داشتند.

وی در رابطه با اینکه آیا به اهداف برنامه‌ریزی شده در اردوی آنتالیا دست یافته‌اید؟ بیان کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف‌مان، برگزاری تمرینات مناسب بود که آمادگی بالای بازیکنان، به ما در رسیدن به اهدافمان کمک کرد.

خمز ادامه داد: برگزاری دیدارهای تدارکاتی یکی دیگر از اهداف‌مان بود که این دیدارها به ما کمک کرد تا تیم به شرایط مسابقه بازگردد. نکاتی را برای دیدار فردا به بازیکنان گفته‌ام که امیدوارم به آن نتیجه مطلوب دست یابیم. 

سرمربی تراکتور در رابطه با کیفیت تیم حریف، گفت: بازی‌های چوکا را آنالیز کرده‌ایم و می‌دانیم بازی آسانی نداریم؛ چرا که در چمن مصنوعی بازی خواهیم کرد و به این شرایط عادت نداریم. تراکتور باید با جدیت کار کند. هیچ حریفی در فوتبال کوچک نیست. اگر در سطح همیشگی خودمان باشیم، می‌توانیم پیروز شویم و امیدوارم بازیکنان در سطح همیشگی باشند.

خمز درباره عملکرد تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا و شانس بالا برای رسیدن به فینال و کسب جام قهرمانی، بیان کرد: تیم ملی تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته و رسیدن به نیمه نهایی در سطح آسیا، کار سختی است. بازی با قطر آسان نخواهد بود و شاهد یک دیدار در سطح بالا خواهیم بود. برای تیم ملی ایران در ادامه مسابقات آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم به فینال مسابقات رسیده و قهرمان شود.

پایانیا/60017

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول