اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

قهرمان مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر در مازندران مشخص شد

اولین دوره رقابتهای لیگ فوتسال دانشجویان پسر سراسر کشور با قهرمانی تیم استان خراسان رضوی به پایان رسید.

قهرمان مسابقات لیگ فوتسال دانشجویان پسر در مازندران مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، اولین دوره رقابت های لیگ فوتسال دانشجویان پسر سراسر کشور با قهرمانی تیم استان خراسان رضوی به پایان رسید.

اولین دوره رقابت های لیگ فوتسال دانشجویان به میزبانی هیات ورزش های دانشگاهی استان مازندران در سالن صندوق رفاه دانشگاه علوم پزشکی شهر ساری برگزار و با قهرمانی تیم استان خراسان رضوی به پایان رسید و تیم استان های همدان و سیستان و بلوچستان به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

در مسابقه فینال تیم های خراسان رضوی و همدان به مصاف یکدیگر رفتند که پس از رقابتی دیدنی تیم استان خراسان رضوی توانست با نتیجه دو بر یک حریف خود را پشت سر گذاشته و به مقام قهرمانی دست یابد.

 در بازی رده بندی نیز تیم استان سیستان و بلوچستان و کردستان مقابل هم ایستادند که در پایان تیم استان سیستان و بلوچستان با نتیجه ۷بر ۶ به پیروزی رسید و بر سکوی سوم ایستاد.

در پایان این مسابقات و از سوی کمیته فنی بهترین گلزن مسابقات مصطفی تیموری از استان سیستان و بلوچستان با ۶ گل زده، بهترین بازیکن مسابقات میثم حیدراحمد از خراسان رضوی، بهترین دروازه بان محمدباقر رضایی از استان همدان وتیم اخلاق مسابقات استان کردستان شناخته شدند.

فلاح رئیس انجمن فوتسال فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی در خصوص سطح کیفی مسابقات گفت: این دوره از مسابقات با توجه به اینکه بعد از رقابت های استانی تیم ها انتخاب شده بودند بهترین نفرات هر استان در این مسابقات شرکت کرده یودند که باعث بالا رفتن سطح این رقابتها شده و با توجه به اهمیت رقابت ها از داوران ملی و بین المللی در این مسابقات استفاده شده بود.

 فلاح افزود: از سوی کمیته فنی نفرات برتر به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت خواهند شد.

لازم به ذکر است در پایان به تیم ها و نفرات برتر کاپ،مدال و حکم قهرمانی اهداءشد.

پایان پیام/ ۸۶۰۵۹/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول