اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

وحیدی: دولت با سرمایه فکری و دانش بومی امور کشور را به نتیجه می‌رساند

وزیر کشور در آیین کلنگ‌زنی و افتتاح طرح‌های مختلف شهرستان گرمه گفت: دولت سیزدهم اعتقاد دارد با سرمایه فکری و دانش بومی امور کشور را به سرانجام برساند.

وحیدی: دولت با سرمایه فکری و دانش بومی امور کشور را به نتیجه می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، احمد وحیدی، وزیر کشور عصر امروز در ناحیه صنعتی شهرستان گرمه و در آئین افتتاحیه و کلنگ زنی واحد های صنعتی این شهرستان اظهار کرد: اعتقاد راسخ برای به سر انجام رساندن کارهای بزرگ در دولت سیزدهم وجود دارد و اعتقاد دارد با سرمایه فکری و دانش خودی باید امور را به سرانجام برساند.

وی با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی با اراده و اعتقاد و ایمان شناخته می شود، افزود: اعتماد به نفس که نمونه‌های بارز آن در اجرای تمامی این اقدامات بزرگ و در افتتاحیه های امروز شهرستان گرمه مشهود است، ستودنی است. 

وزیر کشور تکمیل زنجیره ارزش تولیدات مختلف به ویژه شمش منیزیم و آلومینیوم را در این شهرستان بسیار ارزشمند خواند و افزود: بستر این پیشرفت‌ها با همدلی و همت استاندار و سایر اجزای حاکمیت محقق شده است. 

وی برخی تولیدات سنتی و ظرفیت‌های موجود در شهرستان گرمه را نیز مورد توجه قرار داد و توصیه کرد در ادامه اقدامات خوبی که در شهرستان گرمه در حال انجام است، زنجیره ارزش کارخانه آرد برای بانوان این شهرستان نیز ایجاد شود.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول