اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

دعوت مجلس خبرگان رهبری از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای مردم شریف ایران اسلامی را به حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد.

دعوت مجلس خبرگان رهبری از مردم برای حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک ایام الله دهه فجرمردم شریف ایران اسلامی را به حضور پرشور 22 بهمن دعوت کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

چهل و پنج سال از طلوع فجر انقلاب اسلامی گذشت و نظام مقدس اسلامی ما که با الطاف خداوند منان، رهبری بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی «قدس سره» و فداکاری ملت شریف ایران، استقرار یافت، امروز با استقامت، پایداری و هدایت­های حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «مدظله العالی» به شجره‌ای طیبه و پرثمر تبدیل گردیده است.

دهه‌ فجر، در حقیقت مقطع رهایی ملت ایران و شکستن حصر وابستگی کشور به بیگانگان و نوید بخش صبح امید برای مظلومان و طلوع خورشید استقلال و آزادی در این سرزمین است و یوم‌الله ۲۲ بهمن هم روز شکست استکبار جهانی در برابر اراده و قدرت ملت ایران است که نقطه عطفی در تاریخ ایران و جهان بوده است.

اگر چه امروز دستگاه عریض و طویل تبلیغات دشمنان، همسو و همگام سعی در ناامید کردن مردم و ایجاد جو بی‌اعتمادی و سوء ظن مردم به نظام را دارند و در یک جنگ ترکیبی سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای، تطهیر نظام شاهنشاهی را دنبال می‌کنند، لیکن بحمدلله مردم ما همواره و در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند که بیدارند.

مجلس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت دهه مبار ک فجر از مردم آگاه و فهیم ایران اسلامی می‌خواهد همچون تمام سالهای پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امسال نیز که سال انتخابات مهم و سرنوشت ساز مجلسین شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیش است با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از انقلاب و آرمان‌های آن دفاع و تبعیت و بیعتشان را با امام بزرگوار و رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام و پایه‌های اقتدار و امنیت ملی کشورمان را استحکام بخشند؛ ان‌شاءالله.

احمد جنتی
رئیس مجلس خبرگان رهبری

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول