اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

یک رأی هم برای ساختن ایران قوی اهمیت دارد

مسئول بسیج رسانه استان همدان گفت: رأی ندادن دشمنان را بیشتر امیدوار می‌کند از همین رو حتی یک رأی برای ساختن ایران قوی بسیار اهمیت دارد.

یک رأی هم برای ساختن ایران قوی اهمیت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، ناصر قوامی مشفق بعدازظهر امروز در ویژه برنامه «جهاد تبیین، انتخاب من انقلاب است» که در کتابخانه عمومی پروین اعتصامی همدان برگزار شد با بیان اینکه آنچه برای ما اولویت دارد نظام مقدس جمهوری اسلامی است اظهار کرد: در این نظام رأی دادن یک حق است به طوری که ما این حق را از گلوی استکبار بیرون کشیدیم و پای این حق بیش از ۲۲۰ هزار نفر شهید دادیم.

وی با اشاره به اینکه برای این حق نظام دیکتاتوری رفته و یک نظام جمهوری برپا شده است افزود: در این نظام هر فرد می‌تواند به هر گفتمان که می‌خواهد رأی دهد و نظام نیز هرگز در مقابل آن ایستادگی نکرده است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه هرجا ذیل ساختار مدیر انقلاب با گفتمان انقلابی حرکت کردیم، مشکلات کم بوده و پیشرفت رخ داده است تصریح کرد: هر جا این گفتمان را در پیش نگرفتیم شاهد پسرفت بودیم، به عنوان مثال در عرصه فناوری هسته‌ای، نانو و موشک تحریم بودیم، اما پیشرفت داشتیم، بنابراین اگر امروز مشکل معیشتی داریم و مردم رنج می‌برند به خاطر عدم اعتقاد به اقتصاد مقاومتی بوده و  تنها راه برای حل آن حرکت در مسیر گفتمان انقلابی است. 

وی با اشاره به اینکه انتخابات  بهترین بستر برای روی کار آمدن جریان مومن انقلابی تحولگراست ادامه داد: اگر رأی دادن اثر گذار نبود، دشمنان تلاش نمی‌کردند مردم را از رأی دادن منصرف کنند.

قوامی‌مشفق با بیان اینکه ریشه‌های اصلی نظام بر خون شهدا استوار است خاطرنشان کرد: ایمن‌ترین، با ثبات ترین و بهترین راه تغییر وضع موجود بستر انتخابات است تا هر گفتمانی که به آن اعتقاد داریم مسئولیت امور را به دست بگیرد. 

وی با اشاره به اینکه برای کاهش رأی دهندگان برخی شبهه وارد می‌کنند که انتخابات مهندسی شده است گفت: با بررسی انتخابات در ایران  در پاسخ آن باید گفت چگونه از صندوق رأی که مجری آن هاشمی رفسنجانی به عنوان رئیس جمهوری  است، خاتمی بیرون می‌آید و از صندوق دولت اصلاحات، احمدی‌نژاد، یا چگونه است که از صندوق دولت احمدی‌نژاد، روحانی رئیس جمهور می‌شود و از صندوق روحانی، رئیسی که هر کدام تفاوت اساسی در نگاه‌ها با یکدیگر دارند. 

وی با تاکید بر اینکه در این نقطه یک شبهه دیگر هم وارد می‌کنند، مبنی بر اینکه چگونه هر رئیس جمهور  پس از  دوران مسئولیت رد صلاحیت می‌شود اظهار کرد: این اتفاق نقطه قوت ما است و نشان دهنده سلامت نظام و عزم جدی در برخورد با تخلفات است. 

مسئول بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه در همه کشورها یک شورای نگهبان وجود دارد که نام‌های متفاوتی بر روی آن گذاشتند و وجود این ساختار نشانه ناکارآمدی نیست اضافه کرد: بهترین نمونه حکومت در جهان از آن جمهوری اسلامی است، چرا که مردم در همه ارکان آن دخیل هستند.

وی با اشاره به اینکه  رأی ندادن دشمنان را بیشتر امیدوار می‌کند از همین رو حتی یک رأی برای ساختن ایران قوی بسیار اهمیت دارد تصریح کرد: مدیر انقلابی، گلایه‌های اقتصادی را داد می‌زند و اعتقاد دارد که مشکلات با انتخابات حل می‌شود.

پایان پیام/89040/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول