اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

معرفی برگزیدگان دومین جایزه خبر تعلیم و تربیت؛ خبرنگار فارس شایسته تقدیر شد

​در مراسم اهدای اولین جایزه بین‌المللی معلم، دومین جایزه خبر تعلیم و تربیت اهدا شد که معصومه درخشان خبرنگار فارس شایسته تقدیر شد.

معرفی برگزیدگان دومین جایزه خبر تعلیم و تربیت؛ خبرنگار فارس شایسته تقدیر شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در مراسم اهدای اولین جایزه بین‌المللی معلم، دومین جایزه خبر تعلیم و تربیت اهدا شد.

میثم حاجی‌پور دبیر جایزه خبر تعلیم و تربیت در این مراسم گفت: جای جایزه خبر تعلیم و تربیت در کشورمان خالی بود که این رویداد باعث شد تا خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش از تلاشگران اصلی این عرصه هستند نیز دیده شوند و از زحمات آنها تقدیر شود.

وی ادامه داد: به نظرم خبرنگاران به واقع مهندسان افکار عمومی هستند و خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش که ممنون زحمات آنها هستیم، در صدر این جایگاه قرار دارند.

حاجی‌پور افزود: از میان قریب به ۲۰۰ اثر دریافتی از استان‌های سراسر کشور، در نهایت و لاجرم به انتخاب یک اثر برگزیده و ۳ اثر شایسته تقدیر شدیم. انتخاب بین اثرهای دریافتی بسیار سخت بود زیرا بسیاری از این گزارشات واقعا فوق العاده و عالی بود که انتخاب را سخت می‌کرد.

وی اضافه کرد: از تمامی خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش که آثار خود را ارسال کرده بودند و منتخب نشدند، عذرخواهی می‌کنم. رقابت نزدیک و گزارشات دریافتی از کیفیت بالایی برخوردار بود.

در این مراسم گزارش «آقا معلمِ همه چی تمام» نوشته قمر طالبی فتح‌آباد از استان آذربایجان شرقی به عنوان اثر برگزیده معرفی شد.

همچنین، معصومه درخشان با گزارش «دانشمندان کوچک در دل روستا»، مجید حسین‌زاده با گزارش «تدریس عاشقانه در دل کوه‌ها» و غزل رضایی ثانی با گزارش «شانه‌های نحیف؛ کوله‌های سنگین» در این رویداد شایسته تقدیر شدند.

جوایز آثار برگزیده جایزه خبر توسط میثم حاجی‌پور به عنوان دبیر این بخش و محمود امانی طهرانی دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش اهدا شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول