اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

خط و نشان دادستان تبریز به تعاونی‌های مسکن

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان شرقی نسبت به هرگونه ترک فعل و کم کاری شرکت های تعاونی مسکن هشدار داد و تاکید کرد: در خصوص تامین حقوق شهروندان هیچ عذری نمی‌پذیریم.

خط و نشان دادستان تبریز به تعاونی‌های مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو امروز در بازدید از حوزه شهرداری منطقه ۵ با اشاره به مشکلات شرکت های تعاونی مسکن در استان اظهار کرد: با توجه به کثرت شرکت های تعاونی مسکن در شهرک‌های شرق تبریز مشکلات این بخش بیش از سایر مناطق استان به چشم می آید.

وی تاکید کرد: هیئت های مدیره شرکت های تعاونی مسکن موظف به اجرای تمامی وظایف و تعهدات خود در قبال اعضا هستند.

وی همچنین با اشاره به مصوبات ماده ۵ و شورای عالی مسکن و شهرسازی یادآور شد: انجام تعهدات عمرانی و تامین حق و حقوق شهرداری از دیگر الزاماتی است که باید از سوی شرکت های تعاونی لحاظ گردد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه کم کاری برخی شرکت های تعاونی مسکن در امر شهرک سازی مشکلات بسیاری برای اعضاء و مدیریت شهری  ایجاد کرده است تصریح کرد: شرکت‌های تعاونی مسکن موظف به اجرای صفر تا صد اقدامات عمرانی از جمله احداث زیرساخت های لازم اعم از جدول کشی، دال گذاری و آسفالت ریزی در شهرک های تازه تاسیس هستند و نباید با کوتاهی های خود برای مردم و شهرداری مشکل آفرین شوند.

علیلو در ادامه سخنان خود تاکید کرد: شهرداری منطقه ۵ به نحو مقتضی نسبت به اطلاع رسانی و آگاه سازی حق و حقوق  اعضایی که از تعاونی ها واحد مسکونی و یا قطعه زمین دریافت کرده اند  در خصوص تعهدات شرکت های تعاونی مسکن اقدام نماید.

علیلو با تاکید بر اینکه پیش خریداران قبل از معامله باید به تمام شرایط، تعهدات فی‌مابین، وضعیت و سابقه شرکت توجه داشته باشند گفت: ساکنین شهرک‌های جدید باید تکمیل زیرساخت های محلات خود را از شرکت های تعاونی مطالبه کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول