اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر والیبال| تثبیت جایگاه دوم گیتی‌پسند

تیم والیبال گیتی‌پسند در هفته بیستم لیگ برتر مقابل تیم نیان الکترونیک مشهد به برتری دست یافت.

لیگ برتر والیبال| تثبیت جایگاه دوم گیتی‌پسند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های گیتی‌پسند اصفهان و نیان الکترونیک مشهد در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر والیبال عصر چهارشنبه در سالن شهدای مخابرات اصفهان برگزار شد و با پیروزی نماینده اصفهان خاتمه یافت.

امیرحسین ساداتی، مصطفی رئیسیان، مهدی بیاتی، هومن باقری، محمد صادقی، رمضان صحبتی، شاهین توانا، سعید آقاجانی، مرصاد آقاجانی، شادمهر کمائی، محمدرضا مشیدی، آرمین رنجبر، ابوالفضل مهدیان و علی زارع شاگردان سعید عقیلی در تیم گیتی‌پسند بودند.

داوود شکیبا، مهرداد شیبانی، یونس جوان، یوسف کاظمی، امیر پژمان، فرهاد صالح‌افزون، محمدرضا مشهدی، محمدامین رفیعی‌طلب، ناصر رحیمی‌پناه، حمزه نیک‌بین، امیرمحمد گلزاده، امیرحسین رامشینی و پوریا یلی بازیکنان تیم نیان الکترونیک بودند که هدایت آن را حامد صمدی بر عهده داشت.

بر خلاف انتظار این مهمان مشهدی بود که بازی را بهتر از گیتی‌پسند آغاز کرد و حتی موفق به ایجاد اختلاف امتیاز ۵ امتیازی شد؛ اما در ادامه اصفهانی‌ها به خود آمدند و با کاهش اختلاف امتیاز، در لحظات پایانی ست اول ابتکار عمل را به دست گرفته و با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ برنده شدند.

در ست دوم گیتی‌پسند از ابتدا کار را با قدرت شروع کرد و در حالی که تا پایان ست بازی با امتیازات برابر در جریان بود، باز هم این شاگردان عقیلی بودند که با استفاده از تجربه خود با حساب ۲۵ بر ۲۳ ست دوم را نیز به سود خود به پایان رساندند.

در ست سوم به نظر می‌رسید تیم نیان انگیزه چندانی برای بازگشت به بازی نداشت و از همان ابتدا اختلاف امتیاز میان دو تیم ایجاد شد، اما با نزدیک شدن به امتیازات پایانی، تیم حریف مشهدی اختلاف را کاهش داد تا ثانیه‌های‌ پایانی ست سوم با حرارت خاصی دنبال شود و در نهایت با برتری ۲۶ بر ۲۴ نیان خاتمه یابد.

سرانجام در ست چهارم همه چیز بر وفق مراد نماینده نصف‌جهان پیش رفت و گیتی‌پسندی‌ها با حساب ۲۵ بر ۱۶ فاتح این ست شده و در مجموع با نتیجه ۳ بر یک به پیروزی دست یافتند.

گیتی‌پسند در هفته بیست و یکم لیگ برتر روز چهارشنبه ۲۵ بهمن مهمان تیم شهداب یزد است.

حواشی:

* تعداد تماشاگران حاضر در سالن به کمترین میزان خود در مسابقات فصل جاری رسیده بود و تعداد آن‌ها حدود ۲۰۰ نفر بود.

* شاهین توانا، بازیکن تیم بسکتبال گیتی‌پسند با در صحنه‌ای از با حرکت فداکارانه خطر برخورد با تابلو‌های‌ تبلیغاتی را به جان خرید تا از خروج توپ از زمین جلوگیری کند؛ این حرکت توانا به شدت مورد تشویق هم‌تیمی‌ها و هواداران گیتی‌پسند قرار گرفت.

* این دیدار تقابل تیم‌های دوم جدول یعنی گیتی‌پسند و نیان الکترونیک رده دوازدهمی بود.

* این مسابقه ۱۰۶ دقیقه به طول انجامید.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول