اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

کوثری: علاقه و اشتیاق مردم به کشور و انقلاب را در راهپیمایی ۲۲بهمن خواهیم دید

نماینده تهران در مجلس با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن‌ گفت: مردم علاقمند به کشور، نظام و ولایت فقیه خود هستند و این علاقه و اشتیاق را در یوم الله روز ۲۲ بهمن خواهیم دید.

کوثری: علاقه و اشتیاق مردم به کشور و انقلاب را در راهپیمایی ۲۲بهمن خواهیم دید

اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی  در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس ضمن تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم محمد مصطفی (ص) از اهمیت حضور مردم در راهپیمایی  یوم الله۲۲ بهمن‌، عنوان کرد: به لطف خدا چهل و پنجمین سالگرد پر شکوه و پر افتخار انقلاب اسلامی  را پشت سر می‌گذاریم. انقلابی که به رهبری امام خمینی ( ره) آغاز شد و به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه جشن ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب تنها فقط برای ایرانی‌های داخل نیست بلکه برای سراسر جهان است، افزود: ان‌شاءالله در روز ۲۲ بهمن، جشن ۴۵ سالگی انقلاب را مردم در سراسر کشور و حتی باید گفت در تمام جهان کره خاکی به لطف خدا با علاقه، ذوق و اشتیاق  جشن خواهند گرفت.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: این جشن باشکوه در حقیقت زنده نگهداشتن یاد امام، شهدا و خاطراتشان است. نظام جمهوری اسلامی ایران همه فعالیت‌هایش وابسته به مردم است. مردمی که ولی امر مسلمین و ولایت فقیه را قبول کردند.

کوثری در ادامه بیان کرد: این انقلاب مردمی با رهبری حضرت امام شروع و تا به امروز با رهبری و هدایت مقام معظم رهبری در حال ادامه و  پیشرفت است. این انقلاب برای خود مردم است مردم دخیل در این نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه مردم سال به سال باشکوه‌تر در مراسم 22بهمن حضور پیدا می‌کنند، تأکید کرد: با این جنایت‌هایی که در منطقه از سوی آمریکا و اسرائیل علیه مردم غزه در حال انجام است امسال این راهپیمایی مورد توجه بیشتر مردم قرار خواهد گرفت. مردم با آگاهی و بصیرت در راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از این است که مردم هنوز راه امام را در پشت سر مقام معظم رهبری مشتاقانه ادامه می‌دهند و نمی‌گذارند به خاک وطنشان تعدی شود.

کوثری با بیان اینکه مردم علاقمند به کشور، نظام و ولایت فقیه خود هستند، خاطر نشان کرد: این علاقه و اشتیاق را در  وحدت شکوه و عظمت یوم الله روز ۲۲ بهمن خواهیم دید. مردم با نشاط همراه با همدلی بار دیگر انسجام خود را به منصه ظهور خواهند رساند و به دنیا پشتیبانی از نظام جمهوری اسلامی ایران را نشان خواهند داد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول