اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

آزادی ۱۱ محکوم مالی در استان قزوین توسط جمعی از فعالان اقتصادی

مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین گفت: همزمان با فرارسیدن عید مبعث و هفتمین روز دهه فجر و به همت جمعی از فعالان اقتصادی استان، ۱۱ نفر از محکومین مالی آزاد شدند.

آزادی ۱۱ محکوم مالی در استان قزوین توسط جمعی از فعالان اقتصادی

مهدی عبدیان در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در مراسمی که روز گذشته به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و هفتمین روز دهه مبارک فجر و با حضور جمعی از مسوولان دستگاه قضایی استان و اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی قزوین در زندان مرکزی قزوین برگزار شد، ۱۱ نفر از محکومان مالی استان آزاد شدند.

وی افزود: آزادی این تعداد از محکومین مالی با مبلغ کل بدهی ۴۵ میلیارد ریال صورت گرفت که با پرداخت مبلغ ۵ میلیارد ریال آزاد شدند و مابقی مبلغ بدهی زندانیان آزاد شده نیز به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال توسط شکات پرونده ها گذشت و یا در محاکم قضایی ثبت اعسار شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان قزوین اضافه کرد: باتوجه به نزدیکی ایام پایانی سال که مصادف با آغاز ماه مبارک رمضان نیز می باشد و از آنجا که تعدادی از والدین هم جزو محکومین مالی هستند، اعضای اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی در صورت تمایل برای رهایی محکومین مالی واجد شرایط و بازگشت آنها به جامعه و فرزندان و خانواده شان، می توانند با ارائه کمک های نقدی خود از طریق شماره شبا ۱۱۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۵۲۵۸۱۸۹۰۰۰ IR بانک ملی و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۱۰۲۷۱۳ بانک ملی بنام ستاد دیه استان قزوین در این امر نیکوکارانه و خداپسندانه مشارکت کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول