اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

11 اسفند چهلمین انتخابات ایران

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه امسال چهلمین انتخابات در کشور ما برگزار می شود، گفت: مجریان انتخابات حق هیچ‌گونه سوگیری نسبت به جریان های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی را ندارند و هیات نظارت نیز باید ما را در این خصوص مساعدت کند.

11 اسفند چهلمین انتخابات ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مالک رحمتی امروز در همایش هیات نظارت استان اظهار کرد: با این ویژگی، انتخابات پیش رو با شور و شعور و رقابت و سلامت کامل برگزار می شود‌.

وی اضافه کرد: در رژیم طاغوت در این کشور چیزی به نام مردم‌سالاری دینی نبود و اگر رهبری داهیانه امام ره و حضور جانانه مردم و ایثارگری خانواده شهدا نبود، امروز از رای مردم خبری نبود.

چهلمین انتخابات ایران

رحمتی با اشاره به اینکه امسال چهلمین انتخابات در کشور ما برگزار می شود، ادامه داد: هدیه ای که حضرت امام در قالب مردم به کشور هدیه کرد، رشد و بالندگی برای کشور آورد.

وی یادآوری کرد: تاکنون ۱۱ دوره انتخابات مجلس، ۱۳ دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنج دوره انتخابات مجلس خبرگان برگزار شده و این تعبیر عملی مردم‌سالاری دینی است. 

رحمتی تشریح کرد: این نعمت الهی است که رهبری و امام از شیوه مراجعه به رای مردم صیانت کردند و باید این را برای مردم تبیین کنیم. 

وی با بیان اینکه ما مدیون شهدا و امامین انقلاب هستیم، افزود: مهمترین ویژگی انتخابات کشور ما مردمی بودن آن است.

رحمتی یادآوری کرد: در برگزاری این دوره از انتخابات بیش از ۱۸ هزار نفر از مردم آذربایجان شرقی مشارکت دارند که همه از بزرگان، معتمدان و امنا هستند. 

نماینده عالی دولت مردمی در آذربایجان شرقی ادامه داد: این انقلاب بر پایه مراجعه به رای مردم بر پا شده و در ۴۵ سال گذشته هیچ دولت و مجلسی بدون مراجعه به رای مردم تشکیل نشده است.

وی اضافه کرد: هیات نظارت در برگزاری انتخابات، نقش ویژه ای دارد و کارش دشوار است، زیرا بر نامزدها و  فعالیت دست اندرکاران برگزاری انتخابات نیز نظارت دارد. 

وی گفت: تمام استکبار جهانی به زعم خود برای تضعیف و مخدوش کردن انتخابات تمرکز کرده که این خواب آشفته با بصیرت مردم مانند همیشه نقش بر آب خواهد شد.

استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: مجریان انتخابات حق هیچ‌گونه سوگیری نسبت به جریان های سیاسی و نامزدهای انتخاباتی را ندارند و هیات نظارت نیز باید ما را در این خصوص مساعدت کند. 

وی افزود: باید با رفتار و اعمال خود شور و حرارت و مشارکت حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کنیم. 

وی اضافه کرد: در این دوره از انتخابات با انتخاب نامزدهای اصلح باید مجلس قوی تشکیل دهیم، زیرا در دوره تحولی کشورمان قرار داریم.

رحمتی ادامه داد: برای تحقق این مهم، گروه های مرجع و رهبران فکری و رسانه ها و فضای مجازی  نقش به سزایی دارند تا با جهاد تبیین بستر مشارکت افزایی را فراهم کنند.

وی افزود: چون انتخابات توسط خودم مردم ما برگزار می شود، بر خلاف انتخابات تشریفاتی دیگر کشورها، پویایی دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول