اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

احیای دوباره 221 مجموعه صنعتی و تولیدی تعطیل مازندران در دولت سیزدهم

استاندار مازندران گفت: با فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ۲۲۱ مجموعه تولیدی و صنعتی تعطیل مازندران در دولت سیزدهم دوباره احیا شدند.

احیای دوباره 221 مجموعه صنعتی و تولیدی تعطیل مازندران در دولت سیزدهم

سید محمود حسینی پور امروز در حاشیه افتتاح پروژه های دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در بخش لاریجان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان آمل، اظهار کرد: یکی از اقدامات مهم دولت مردمی سیزدهم تشکیل و فعالیت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بود که در مازندران توانست واحدهای راکد و تعطیل زیادی را به چرخه تولید بازگرداند.

وی افزود: تعداد ۲۲۱ مجموعه تولیدی و صنعتی تعطیل و راکد مازندران با تصمیمات اساسی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مازندران در دولت سیزدهم دوباره احیا شده و به چرخه خدمت و تولید بازگشت داده شدند.

استاندار مازندران با بیان اینکه کار، تولید و فعالیت صنعتی در بخش کوهستانی و صعب العبور لاریجان بسیار سخت خواهد بود، تصریح کرد: این اقدام جهاد بزرگی است که باید با حمایت نهادهای دولتی تقویت شده و توسعه داده شود.

حسینی پور با اشاره به اینکه توسعه صنایع تبدیلی در مازندران از مهمترین اولویت در راستای تولید و اقتصاد خواهد بود، بیان کرد: صنایع تبدیلی، رمز تحول تولیدات حوزه کشاورزی در مازندران است پس باید به فکر صادرات با تولیدات فاخر باشیم که در بازار جهانی قابلیت رقابت داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه محصولات خاص همانند مرکبات در مازندران نیازمند ایجاد صنایع تبدیلی در پهنه های مختلف هستیم تا هم برای کاهش ضایعات در محصولات کشاورزی اقدام اساسی شود و هم در تولید این محصولات با محوریت صادرات نقش بیشتری ایفا کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه مشکلات شرکت‌های تولیدی در بخش لاریجان مطرح شده و آنها را رسیدگی می‌کنیم، گفت: یکی از سیاست‌های ما رفع موانع در حوزه تولید و صنعت است، کار در شرایط سخت کوهستانی بخش لاریجان سخت بوده و مشغول به کار کردن ۱۲۰ نفر از اهالی منطقه کار بزرگی است که باید حمایت شده و توسعه یابد.

حسینی‌پور بیان کرد: در زمینه طرح توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی فعال برنامه های زیادی در دستور کار داریم و امیدواریم بتوانیم زمین مورد نیاز آنها را تأمین کرده و تسهیلات مورد نیاز ارائه شود.

پایان پیام/۸۶۰۱۲/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول