اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

شهیدان بهترین لبیک‌گویان به مبعث پیامبر اکرم

امام جمعه نیشابور گفت: شهیدان بهترین لبیک‌گویان به مبعث پیامبر، به غدیر و به ظهور بودند.

شهیدان بهترین لبیک‌گویان به مبعث پیامبر اکرم

حجت‌الاسلام قاسم یعقوبی عصر امروز در آیین عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای نیشابور اظهار کرد: مسیری که ما در سال ۵۸ انتخاب کردیم مسیر مطمئنی است که به ظهور حضرت ولی عصر(عج‌) منتهی خواهد شد، اما این مسیر سختی و فراز نشیب بسیار دارد.

امام جمعه نیشابور ادامه داد: البته در تمام این سال‌ها ما تحمل و شکیبایی کردیم و گواه تحمل ما خانواده‌های شهدا هستند که پای انقلاب ایستاده و همه را به همراهی دعوت می‌کنند.

وی با تاکید بر این موضوع که اگر هیبت و هیمنه انقلاب و جبهه انقلاب نباشد، استکبار امت اسلامی را زیر لگدهای خودش له می‌کند، تصریح کرد: استکبار و استعمار به هیچ دولت و ملتی احترام نمی‌گذارد مگر دولتی که قدرتمند باشد. امروز شاهد هستیم که دشمن هر روز در عراق، سوریه و غزه چطور جنایت می‌کند.

 

 

حجت‌الاسلام یعقوبی اضافه کرد: ترور روز گذشته بسیجی حشدالشعبی توهین به استقلال عراق، توهین به حقانیت عراق و توهین به ملت عراق است. چرا که آمریکا از دولت و ملتی اجازه نمی‌گیرد مگر دولتی که روی پای خودش بایستد، مستقل باشد، اقتدار و عظمت داشته باشد.

امام جمعه نیشابور عنوان کرد: عظمت و اقتدار امروز ما به دلیل وجود شهداست و ما در روز ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند عهد و پیمانمان با شهدا و امام شهدا را تجدید خواهیم کرد.

وی ابراز کرد: ما با شهیدانمان پیمان می‌بندیم که اجازه نمی‌دهیم، خون پاکشان هدر برود و دشمنان به اهداف شومشان برسند. شهیدان بهترین لبیک گویان به بعثت پیامبر به غدیر و به ظهور بودند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول