اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

حسینی: حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن به پیشرفت و اقتدار کشور کمک بسیاری می‌کند

معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن گفت: مردم در 22 بهمن خواهند آمد و حضور آنها بازتاب جهانی خواهد داشت و این قطعاً به پیشرفت و اقتدار کشور بسیار کمک خواهد کرد.

حسینی: حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن به پیشرفت و اقتدار کشور کمک بسیاری می‌کند

سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه نشیت هیات دولت در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به اهمیت حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: یکی از برکات نظام اسلامی این است که پشتیبان این نظام علاوه بر خداوند تبارک و تعالی مردم هستند و مردم هم در تمام صحنه‌ها حضور دارند.

وی تاکید کرد: امسال ما شاهد چهل و پنجمین حضور مردم در راهپمیایی ۲۲ بهمن خواهیم بود که این یک امر بدیع و تازه‌ای است و در کشورهای دیگر چنین چیزی را سراغ نداریم که اینگونه در سالگرد پیروزی انقلاب مردم حضور گسترده و پرشور داشته باشند.

 

 

 

وی افزود: البته در برخی کشورها یک مراسم رسمی به عنوان روز ملی کشورها گرفته می‌شود که بیشتر مقامات هستند و تشریفات است اما اینکه مانند ایران خود مردم اینگونه در جای جای کشور و روستاهای مختلف کشور حضور پیدا کنند این یک امر بی‌سابقه‌ای است و همین موجب شده که انقلاب ما استمرار داشته باشد.

  معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: در دنیا می خواهند بگویند که نظام ما با مردم سر و کار ندارد و پشتیبانی مردمی ندارد و مردم ناراضی هستند اما ما می‌بینیم که در ۲۲ بهمن  مردم با شور اشتیاق شرکت می‌کنند و حمایت می‌کنند، چون صاحبان اصلی انقلاب خود این مردم هستند.

وی با اشاره به شهدایی که مردم در مناطق مختلف تقدیم انقلاب کرده اند، گفت: شما می‌بینید که مردم همواره پای انقلاب بودند. البته ممکن است ضعف‌هایی باشد و نقدهایی داشته باشند که به حق هم هست و حتما باید مسئولین باید بیش از بیش در خدمت مردم باشند اما این دلیل نمی‌شود که مردم با انقلاب خودشان، با امام و با شهدا فاصله بگیرند و مانند همیشه در صحنه نباشند.

حسینی تاکید کرد: مردم در 22 بهمن خواهند آمد و حضور مردم بازتاب جهانی خواهد داشت و این قطعاً به پیشرفت و اقتدار کشور بسیار کمک خواهد کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور یادآور شد: اگر دشمنان ببینند بین مردم تفرقه و جدایی است آنها ترغیب می‌شوند که فشارها را بیشتر کنند. ولی اگر ببینند وحدت و انسجام در کشور ما وجود دارد فشارهای آنها هم کمتر می‌شود و ما در یک محیط آرام‌تر می‌توانیم توسعه و رونق اقتصادی و تعامل با کشورها و جذب سرمایه ها را داشته باشیم.

 

 

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه‌ای بر مشارکت گسترده در انتخابات و ناامید ساختن دشمنان است

معاون پارلمانی رئیس جمهور در بخش دیگری با بیان اینکه حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن، امسال بیشتر حائز اهمیت است، گفت: امسال در آستانه انتخابات سرنوشت ساز مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان هستیم و حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن مقدمه‌ای بر مشارکت گسترده در انتخابات و نا امید ساختن دشمنان از توطئه و طراحی علیه ملت ایران است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه با اشاره به نسل‌کشی و جنایات جنگی رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا و غرب در غزه،  خاطرنشان ساخت: مردم بی پناه و ستمدیده غزه که تاکنون حدود ۲۸ هزار شهید داده اند و غالبا آواره شده و با کمبود شدید آب نان و دارو مواجه هستند، مهمترین حامی و پشتیبان خود را انقلاب اسلامی و ملت انقلابی ایران می‌دانند و بدون تردید بخش عمده‌ای از شعارهای امسال در ۲۲ بهمن در حمایت از فلسطین و محکوم کردن جنایات ددمنشانه اسرائیل غاصب خواهد بود که بازتاب گسترده‌ای در سطح جهان خواهد داشت و حضور چند ساعته در چنین راهپیمایی با عظمتی حداقل کاری است که در دفاع از مظلوم و ابراز انزجار از ظالم می‌توان انجام داد.

حسینی اظهار کرد: حضور هر ساله مردم  در راهپیمایی باشکوه یوم‌الله ۲۲ بهمن، قطعا آثار مثبت داخلی و پیامدهای جهانی به همراه دارد، برای نمونه سال گذشته با تحریک و تجهیز اجانب، عده‌ای دانسته یا ندانسته در شهرها آشوب و بلوا برپا کردند و خسارتهای مادی و معنوی به ایران عزیز وارد کردند، اما با حضور مردم در صحنه در چندین نوبت و بویژه در ۲۲ بهمن ۱۴۰۱، متوجه شدند که پایگاهی در بین مردم ندارند و ره به جایی نخواهند برد و تلاش مذبوحانه آنان مصداق «عرض خود می‌بری و زحمت ما می داری» است، لذا آن هیاهو و غائله فروکش کرد و آرامش به کشور بازگشت.

وی عنوان کرد: در یوم الله ۲۲ بهمن سال گذشته، مردم با مشارکت چشمگیر و وسیع خود در تظاهرات ۲۲ بهمن، پیام روشنی به سران غرب و ارتجاع منطقه که از آشوبگران حمایت می‌کردند، ابلاغ نمودند که در نتیجه شاهد تغییر نسبی رویکرد آنها بودیم و تحولاتی در روابط خارجی ما به نفع ملت رقم خورد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور در ادامه این گفتگو یادآور شد: به فضل الهی و همت و غیرت مردم شریف ایران، امسال هم ۲۲ بهمن به رزمایش وحدت، اقتدار و انسجام ملی تبدیل خواهد شد و همان گونه که در مسائل نظامی بخاطر توان بازدارندگی کشور، تهدیدات گذشته آمریکا مبنی براینکه گزینه نظامی روی میز است، دیگر تکرار نمی شود، همدلی و هم افزایی اجتماعی و سیاسی  مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و نیز شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند سبب ارتقاء جایگاه ایران اسلامی در عرصه جهانی و تعاملات بین المللی خواهد شد که بدون شک برکات اقتصادی آن نیز عاید مردم وفادار کشورمان خواهد شد.  

حسینی در پایان با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت حداکثری مردمی، افزود: انتخابات  نماد بارز مردم سالاری و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود است و در سال ۲۰۲۴ میلادی در بیش از ۶۶ کشور جهان انتخابات پارلمانی یا ریاست جمهوری برگزار می‌شود و در عصر ارتباطات بلافاصله نسبت مشارکت مقایسه  و تفسیر و تحلیل خواهد شد و قطعا مردم ما که همواره پیشگام در صحنه های اجتماعی و سیاسی بوده اند در این هماورد هم به یاری خداوند سرافراز و سربلند خواهند بود.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول