اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

کشف 160 کیلو تریاک از خورجین و زین‌ موتورسیکلت‌ها در داراب

جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف 160 کیلوگرم تریاک در بازرسی از 3 دستگاه موتورسیکلت در شهرستان داراب خبر داد.

کشف 160 کیلو تریاک از خورجین و زین‌ موتورسیکلت‌ها در داراب

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سردار یوسف ملک‌زاده، اظهار داشت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ، ماموران انتظامی داراب با اقدامات فنی از تردد سوداگران مرگ با موتورسیکلت در محورهای خاکی منتهی به این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با گشت زنی‌های مداوم در محورهای خاکی به 3 دستگاه موتورسیکلت مشکوک و دستور ایست صادر ولی راکبان بدون توجه به فرمان پلیس از محل متواری شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطر نشان کرد: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با توجه به تاریکی هوا و موقعیت جغرافیایی منطقه، راکبان هر 3 دستگاه موتورسیکلت به سمت کوهستان متواری و ضمن پناه گرفتن در پشت تخته سنگی با اسلحه کلاش به سمت مامورین اقدام به تیراندازی کردند.

سردار "ملک‌زاده" با اشاره به اینکه پس از چند بار اخطار و عدم توجه قاچاقچیان به هشدارهای پلیس، ماموران انتظامی اقدام به تیراندازی و آتش متقابل کردند، گفت: راکبان که عرصه را بر خود تنگ دیده بودند موتورسیکلت‌ها را رها و با استفاده از تاریکی شب متواری شدند. 

این مقام انتظامی با بیان اینکه در بازرسی از خورجین و زین موتورسیکلت‌ها در مجموع 160 کیلوگرم تریاک کشف شد، تصریح کرد: تلاش جهت دستگیری قاچاقچیان متواری به صورت ویژه در دستور کار است.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول