اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ساخت قطعات و انجام اورهال همه پرنده‌های باسرنشین و بی‌سرنشین توسط نیروی هوایی

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز با بیان اینکه تمام پرنده‌های خودمان را اورهال می‌کنیم، گفت: بزرگترین سرمایه نیروی هوایی همین است به طوریکه ما الآن جنگنده‌های کوثر که صد درصد ایرانی است را در آسمان داریم. تمام اورهال و تعمیرات و ساخت پهباد و قطعه‌سازی نیز در دنیا جایگاه ویژه‌ای داریم.

ساخت قطعات و انجام اورهال همه پرنده‌های باسرنشین و  بی‌سرنشین توسط نیروی هوایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امیر سرتیپ رضا یوسفی، فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز امروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز اظهار کرد: هر روز بهمن ماه یوم الله است؛ عید مبعث برای مسلمانان یک روز وحدت‌آفرین است و چه زیبا که مقارن با بهمن ماه شده است. 

وی با بیان اینکه امام علی(ع) یکی از معجزات خلقت است، گفت: تولد ایشان در کعبه و شکافت دیوار و غیره همه از این معجزه حکایت دارد و همچنان همان شکاف وجود دارد. 

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز افزود: ما شیعیان علی(ع) و فرزندان زهرا(س) هستیم و در محضر فردی هستیم که در مسجد به دنیا آمده و در مسجد نیز به شهادت رسید. 

وی گفت: ۱۹ بهمن ماه، یک واقعه تاریخی در انقلاب است زیرا در این روز تعداد افرادی مومن و بابصیرت با یکدیگر جمع شدند و بیعت تاریخی را با حضرت امام رحمت الله انجام دادند. 

بیعت نیروی هوایی با امام یک عملیات آزادمنشی بود

یوسفی بیان داشت: این بیعت در زمانی انجام گرفت که هنوز تکلیف انقلاب اسلامی مشخص نبود و ساختار حکومت طاغوت بود و ساختار مدیریتی در دست افراد استکبار بود و هنوز مشخص نبود که نتیجه پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن مشخص می‌شود. 

وی ادامه داد: عملیات حضور و بیعت کارکنان نیروی هوایی یک عملیات بزرگ و آزادمنشی بود. 

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز ابراز کرد: این حرکت تاریخی باعث شد تا ابهت طاغوت و امید آنها به ارتش ایران از هم بپاشد و این یک غافلگیری محض برای آنها بود. 

وی گفت: این حرکت نیروی هوایی با بصیرت زمان‌شناسی انجام شد و امام رحمت الله نیز آنها را با لقب نیروی هوایی الهی و رزق بدون حساب مزین کرد. 

یوسفی ادامه داد: این بیعت نیروی هوایی شتاب‌دهنده انقلاب شد و پیامدهای متعددی هم داشت به طوریکه امید و شعف را در داخل ایجاد کرد و در خارج نیز دشمنان را عصبی کرد. 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب بر سه رکن تشکیل شده است؛ گفت: مردم، رهبری و اسلام سه رکن اساسی است به طوریکه رکن اول با وحدت همیشه تاثیرگذار بوده است و حتی این رکن به قدری همیشه مهم است که دشمن نیز به آن پی برده است. 

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز با اشاره بر انتخابات پیش رو، گفت: دشمن همه تلاش خود را برای کم رنگ کردن انتخابات می‌کند زیرا می‌داند مردم با وحدت بر دهان آنها می‌زنند. 

وی به ضلع دوم تشکیل انقلاب یعنی رهبری اشاره کرد و گفت: دشمن مایوس هستند که در این خصوص نفوذی داشته باشند. 

یوسفی با بیان اینکه رکن سوم انقلاب اسلام است، توضیح داد: بینش و شریعت و آرمان و اهداف ما در نیروی هوایی بر مبنای آیات قرآن است و ما سربازان اینگونه یاد گرفتیم که ما مجاهد فی‌السبیل‌الله هستیم و همیشه در خدمت مستضعفین بوده و از اموال و جان خود هزینه می‌کنیم و اعتقاد داریم که خداوند ما را یاری می‌کند و نعمت خود را در آخرت به بندگانش خواهد داد. 

وی اضافه کرد: اگر فقط توجه به این دنیا باشد و منافع حزبی شخصی مطرح شود، جنگ احد دوباره شکل می‌گیرد؛ این برای ما عبرتی از رویدادهای اسلامی است و مطیع محض رهبری هستیم. 

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز ابراز کرد: دشمنان برای برگرداندن قدرت خود فعالیت زیادی کردند به طوریکه اولین حرکت انحلال ارتش بود که با تدبیر حکیمانه رهبر کبیر انقلاب خنثی شد. 

وی ادامه داد: ایجاد حرکات تجزیه‌طلبانه، ایجاد ترور، تحریم، هشت سال جنگ تحمیلی و غیره نیز از دیگر اقدامات انجام گرفته از سوی دشمن بود. 

یوسفی گفت: الحمدالله تا به امروز ایران اسلامی سربلند است و پرچمدار شیعه است. 

وی افزود: نیروی هوایی از ابتدا بالندگی خود را نشان داده است و ادامه هم خواهد داد. 

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز گفت: نیروی هوایی در خودباوری و همت جامعه نیروی هوایی یکی از قدرت‌های شش گانه است زیرا دشمن گمان می‌کرد با خروج مستشاران نیروی هوایی سقوط خواهد کرد ولی با خودباوری اینگونه نشد و سربلند بود. 

وی به خودکفایی نیروی هوایی اشاره کرد و گفت: بزرگترین سرمایه نیروی هوایی همین است به طوریکه ما الآن جنگنده‌های کوثر که صد درصد ایرانی است را در آسمان داریم. تمام اورهال و تعمیرات و ساخت پهپاد و قطعه‌سازی نیز در دنیا جایگاه ویژه‌ای داریم. 

یوسفی بیان داشت: در اقتدار هوایی نیز حرف‌های زیادی داریم به طوریکه دستگیری شرور ریگی یک مثال کوچک از این اقتدار است. 

وی ادامه داد: حضور در مردم یاری نیز از دیگر ویژگی‌های نیروی هوایی است. 

نیروی هوایی همیشه فعال و دشمن‌ترسان است

فرمانده پایگاه دوم شکاری فکوری تبریز تصریح کرد: نیروی هوایی همیشه فعال و دشمن‌ترسان است و همواره نیز در دفاع از مسلمین جهان همین‌گونه خواهد بود. 

وی خاطرنشان کرد: نیروی هوایی در گام دوم انقلاب نیز مثل قبل مقتدر خواهد بود و افتخار خواهد کرد که فرزند ایران است. 

پایان پیام/۶۰۰۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول