اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

انقلاب اسلامی هیبت آمریکا را شکست داد

امام جمعه شهرستان نظرآباد گفت: انقلابی که به رهبری امام خمینی(ره) شکل گرفت، نه فقط ابهت دیکتاتوری جبار پهلوی، بلکه هیبت آمریکا را شکست داد.

انقلاب اسلامی هیبت آمریکا را شکست داد

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی، امام جمعه نظرآباد، در خطبه‌های نماز عبادی-سیاسی جمعه این هفته، با اشاره به فضایل ماه شعبان، گفت: در فضیلت ماه شعبان، همین بس که ماه پیامبر اکرم (ص) نامیده شده و هنگامى که آن حضرت هلال ماه را مشاهده مى‌‏کرد، دستور مى‌‏دادند، کسى در سراسر مدینه ندا دهد که: «اى مردم! این ماه، ماه من است، خدا رحمت کند کسى که مرا بر ماه من یارى دهد، یعنى آن را روزه بدارد!»

وی در ادامه به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: به تعبیر رهبر معظم انقلاب «به برکت اسلام، آینده‌ این انقلاب، آینده‌ این نظام و آینده‌ این کشور، آینده‌اى بسیار روشن و درخشان است».

امام جمعه نظرآباد اضافه کرد: یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی نهادینه کردن خودباوری و روحیه‌‌ «ما می‌توانیم» بوده است.

خطیب نماز جمعه نظرآباد اظهار کرد: امام خمینی(ره) نه فقط ابهت دیکتاتوری جبّار پهلوی، بلکه هیبت آمریکا را شکست.

محمدی ادامه داد: ضربه اخیر وزارت اطلاعات به نوعی بزرگ‌ترین ضربه‌ای است که سازمان موساد در حوزه لو رفتن هویت جاسوسانش تاکنون خورده است.

وی با اشاره به اینکه مردم همواره پای نظام و انقلاب بوده‌اند، گفت: راهپیمایی بیست و دوم بهمن و روز قدس و مشارکت درانتخابات و‌هر حرکتی که دشمن عصبانی شود و موجب خشم ابرقدرت‌ها و اسراییل گردد، در قرآن به عنوان عمل صالح شمرده شده است.

وی ضمن تاکید بر اهمیت جنگ شناختی و لزوم افزایش آگاهی، اضافه کرد: خدای رحمان بر درجات شهید همت، فرمانده شجاع لشکر محمد رسول‌الله‌(ص‌) بیفزاید که خطاب به رزمندگان می‌گفت: «‌هر وقت در منطقه جنگی راه را گُم کردید، به خط آتش دشمن نگاه کنید، هرجا را که می‌کوبید، همانجا جبهه خودی است.»

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول