اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

اختتامیه‌ی هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی ویراکاپ در کانون کرمانشاه

به مناسبت دهه‌ی مبارک فجر و عید مبعث به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و موسسه‌ی ویرا، اختتامیه‌ی هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی ویراکاپ در کرمانشاه برگزار شد.

اختتامیه‌ی هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی ویراکاپ در کانون کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، با همکاری کانون و موسسه‌ی ویرا، اختتامیه‌ی هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی ویراکاپ در کانون کرمانشاه برگزار شد.

محمد خیاط زنجانی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه شامگاه پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه در اختتامیه‌ی هفتمین دوره‌ی المپیاد ملی ویراکاپ در مرکز سه‌راه برق کانون، ضمن تبریک عید مبعث و خیرمقدم به میهمانان تشکر از شرکت‌کنندگان، اظهار کرد: تمامی شما شرکت‌کنندگان عزیز از افتخارات این سرزمین هستید، الگو افتخاری برای آینده که با یادگیری خود پا به سیره‌ی علمی و عملی گذاشته‌‌اید.

وی افزود: حال که شما این مسیر تکامل را یافته و انتخاب نموده‌اید پا در عرصه‌ای گذاشته‌اید که مسیر علمی و انسانی را طی می‌کند و در آینده‌ی بشریت اثرگذار و راهگشا است و بنا به فرمایشات پیامبر(ص)، در مسیر رشد و تعالی گام بردارید که خدا هم از شما راضی می‌شود. شما می‌توانید دانشمندان فردای این سرزمین باشید و من به سهم خود از شما ممنونم که به عرصه‌های علمی قدم نهادید.

*هفتمین المپیاد ملی ویراکاپ در کرمانشاه


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کرمانشاه خطاب به والدین حاضر در اختتامیه، ضمن اشاره به نقش پراهمیت و اثربخش والدین در مثلث تربیتی، تصریح کرد: حمایت والدین از فرزندانتان باعث می‌شود تا در عرصه‌های پیشرفت قرار گیرند و اگر شما نباشید این مثلث تربیتی شکل نمی‌گیرد و ناقص خواهد ماند.

وی ادامه داد: این نقش‌آفرینی والدین است که پیش‌برنده هست؛ شما فرزندان نیز باید نشان دهید که قدردان این زحمات هستید و دست‌بوس پدر و مادر عزیز خود باشید که از همه‌چیز خود گذشتند تا شمارا بپرورانند تا به مقصد برسید.

خیاط زنجانی تأکید کرد: این اتفاق مبارک با زحمات یک گروه مجرب، توانمند، متخصص و منسجم شکل گرفت و به وقوع پیوست و از زحمات یکایک همکارانم در مجموعه‌ی کانون استان و همکاران موسسه‌ی ویرا که با تلاش شبانه‌روزی خود توانستند به بهترین شکل ممکن، اهداف تعریف‌شده را محقق سازند و این اتفاق را به‌خوبی رقم بزنند، تشکر می‌کنم.

وی به معرفی کانون و دستاوردهای آن در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری، ادبی و ... و فعالیت‌های ویژه‌ی آن پرداخت و از کودکان و نوجوانان حاضر دعوت کرد برای عضویت در کانون به مراکز سراسر استان بروند و تصریح کرد: لحظات شما در کانون، لحظات دل‌نشین زندگی خواهد بود و موقعیتی برای لذت‌بخش شدن لحظاتی که پیش رو خواهید داشت.

در این مراسم علی عادلی مدیر موسسه‌ی ویرا گفت: در هفتمین دوره المپیاد ملی ویراکاپ میزبان ۴۰۰ شرکت‌کننده در لیگ‌های مختلف، باانرژی خاص و ذوق ویژه، بودیم و ازنظر ما همه‌ برنده هستند چون شرکت در یک لیگ کشوری جسارت زیادی را می‌طلبد.

وی در خصوص نحوه‌ی داوری و انتخاب برگزیدگان و جوایز آن‌ها توضیحاتی را ارائه داد و چنین رویداد بزرگی را از اعتبار و تلاش بی‌وقفه‌ی ویرا و کانون استان دانست.

* تقدیر از پروفسور محمدمهدی خدایی در اختتامیه المپیاد ملی ویراکاپ


در ادامه تجلیل از پروفسور محمدمهدی خدایی که عضو هیات علمی دانشگاه رازی و دانشمند برتر جهان اسلام در سال ۲۰۱۸ و عضو ۲۸۸ دانشمند برتر جهان که مقام معظم رهبری در سفر به استان کرمانشاه، ایشان را دانشمندی متعهد و دین‌مدار معرفی فرمودند از دیگر برنامه‌هایی بود که صورت پذیرفت.

در ادامه با مدال و لوح تقدیر و اهدای جوایز، از برگزیدگان هفتمین دوره المپیاد ملی ویراکاپ در زمینه‌های چرتکه، رباتیک، ریاضیات، برنامه‌نویسی، الکترونیک، محاسبات سریع و زبان انگلیسی تقدیر به عمل آمد.

پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول