اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جمهوری اسلامی قدرت سرنوشت‌ساز منطقه است

امام جمعه موقت شهر شیراز گفت: یک روزی آمریکا در منطقه قدرت داشتند اما امروز این استکبار باید جمع کند و برود، امروز جمهوری اسلامی ایران بعد از 45 سال قدرت سرنوشت ساز منطقه است و این عزت است .

جمهوری اسلامی قدرت سرنوشت‌ساز منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نماز جمعه 20 بهمن ماه 1402 سومین حرم اهل بیت ( ع ) در ایران اسلامی به امامت حجت الاسلام و المسلمین رضوی اردکانی و با حضور اقشار مختلف مردم شریف شیراز برگزار گردید.

امام جمعه موقت شهر شیراز گفت: بعثت تمام انبیا در منطقه ای مهم بوده اما بعثت نبی اکرم سلسله مراحل کمال انسانیت را تکمیل می کند.

حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: امام خمینی (ره) می فرمودند انبیا کارشان انسان سازی بود و کارخانه انسان سازی ولی کاری که بشر می کند ممکن است هواپیما و .. بسازد اما انسان سازی کار انبیا است.

وی ادامه داد: تمدن کنونی ما در علوم مادی خیلی پیشرفت کردند و لازم نبود انبیا این موضوع را به بشر یاد دهند اما انسان سازی به وسیله تبیین مأ موریت انبیا است.

حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: همان طور که امام خمینی (ره) یک حکیم و فیلسوف بزرگ بودند اما با زبان ساده خود این انقلاب را به ثمر رساند.

وی افزود: امروز حرف جمهوری اسلامی به غربی‌ها همین است که به ظاهر انسان هستید، چندین ماه یک ملت را زیر تمامی فشار‌ها قرار می‌دهید و آبروی خود را بردید . 75 سال ملتی را از خانه و کاشانه خود بیرون کردند و چنان جنایت می کنند که از آدم ابوالبشر تا کنون هیچ جنایتی همانند این جنایت چیزی ثبت نشده است و کجا خونریزان عالم اینگونه بی رحمانه انسان ها را می کشند؟جالب این است که اینها دم از حقوق بشر هم می زنند. یکی از برکات طوفان الاقصی این بود که چهره این ها را به جهان نشان داد . مقام معظم رهبری فرمود که اگر حمایت های بی دریغ جنایت کاران آمریکا یی نبود اسرائیل یک روز هم نمی توانست در مقابل طوفان الاقصی بایستد.آمریکا امروز یک چهره کثیف، خشن و بی رحم دارد و این نقاب کنار رفته است و این از برکات طوفان الاقصی است. غربی ها رسوا شدند و دیوان لاهه دستور به توقف جنگ داده است و کار به جایی رسیده که برخی از نمایندگان مجلس آمریکا نامه به رئیس جمهور آمریکا می نویسند .

امام جمعه موقت شهر شیراز گفت: امروز  باید افتخار کنیم کشوری مقتدر در مقابل زورگویی های آمریکا هستیم و دشمن شکست خواهد خورد و همه اینها به برکت بعثت و 22 بهمن و نهضت اسلامی است.

وی گفت: بعد از سه ماه وضع رژیم صهیونیستی که یک زمانی کشورهای عربی می گفتند ابر قدرت منطقه است در مقابل مقاومت اسرائیل همانند انسانی است که چرخ هایتریلی بر روی ستون فقراتش قرار دارد و امروز اسرائیل در حال دست و پا زدن است و خواهیم دید که پیروزی با ما است .

حجت الاسلام رضوی اردکانی افزود: یک روزی آمریکا در منطقه قدرت داشتند اما امروز این استکبار باید جمع کند و برود.مقام معظم رهبری فرمود انتقام شهید سلیمانی تنها ترور ترامپ و نابودی آنها نیست بلکه انتقام اصلی این است که منطقه آسیا ی غربی از وجود آمریکا و استکبارگران پاک شود، امروز جمهوری اسلامی ایران بعد از 45 سال قدرت سرنوشت ساز منطقه است و این عزت است .

امام جمعه موقت شیراز گفت: برخی از مشکلات وجود دارد که علت آن مشخص است و روز یک شنبه 22 بهمن ماه این ملت نشان خواهند داد که پای استقلال و شرف خود ایستاده‌اند.

وی افزود: از طرف دیگر اگر جمهوری اسلامی قدرت منطقه است به دلیل علم ، صنعت و ... است ، تمام مراکز علمی ما فعال است و دانشگاه های ما از برترین دانشگاه های دنیا هست و ج وانان با استعداد ایران در حال فتح قله ها هستند.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول