اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

امام جمعه کازرون: ۲۲ بهمن یک عید حقیقی برای ملتی است که از ستم رهایی یافتند

امام جمعه شهر کازرون با تبریک ایام‌الله دهه فجر گفت: ۲۲ بهمن یک عید حقیقی برای ملتی است که از ستم رهایی یافتند.

امام جمعه کازرون: ۲۲ بهمن یک عید حقیقی برای ملتی است که از ستم رهایی یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام صباحی در نماز جمعه امروز کازرون گفت: خودمان را در ماه رجب و شعبان در معرض نسیم رحمت الهی قرار دهیم.

وی افزود: کسانی که به خدا خوش‌گمان و خوش‌بین هستند در رحمت مخصوص او قرار دارند که این از نشانه مؤمنان خاص الهی است. 

حجت الاسلام والمسلمین صباحی افزود: هر گمانی که به خدا داریم نگاه الهی هم به ما همین طور است و رحمت الهی شامل کسانی است که گمان خیر و اندیشه نیکو به او دارند. 

وی اذعان داشت: در دو مقطع حساس قرار گرفته‌ایم، انتهای ماه رجب و اول ماه شعبان که باید با خوش گمانی به خدا و امید به رحمت الهی در دو ماه رجب، ماه خدا و شعبان، ماه پیامبر خدا از فرصتی که داریم به سوی نور الهی پیامبر حرکت کنیم. 

خطیب نماز جمعه کازرون به اهمیت صلوات شعبانیه اشاره کرد و گفت: صلوات شعبانیه تاکید به همراهی رسول خدا(ص) دارد و کسانی که اهل بیت(ع) را رها کنند غرق خواهند شد و باید با نگاه رحمت به درگاه خدا و اهل بیت (ع) امید به درگاه الهی داشته باشیم. 

وی ادامه داد: در ماه شعبان دائماً بر پیامبر صلوات بفرستید چراکه شفاعت‌ پیامبر بر کسی می رسد که بیشتر بر او صلوات بفرستد. 

حجت الاسلام والمسلمین صباحی افزود: قرار است در ابتدای ماه شعبان جهاد کنیم و آن راهپیمایی 22 بهمن است، 22 بهمن ادای دین به شهدا و خانواده های شهدا است.

وی خاطرنشان کرد: راهپیمایی22 بهمن صدای واقعی مردم ایران و نمونه‌ای بی همتا در سراسر جهان است. 

امام جمعه کازرون در پایان با تشکر از دست اندرکاران شهرستان در دیدار با 1000خانواده شهید و ایثارگر به مناسبت دهه مبارک فجر خواستار استقرار دانشگاه علوم پزشکی در شهرستان کازرون با توجه به نیاز این شهرستان شد. 

امام جمعه کازرون با توجه با اقدام راه و شهرسازی در خصوص سنگفرش منطقه آثار باستانی غار شاپور و ترافیک در محور مواصلاتی شیراز-بوشهر از مدیر کل راه و شهرسازی استان فارس خواستار سرعت بخشیدن به ترمیم این مسیر شد.

پایان پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول