اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

امام جمعه خرم‌‌آباد: سپاه پاسداران در دل مردم جای دارد

امام جمعه خرم‌‌آباد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها با قوت و قدرت پیش می‌رود و در دل مردم جای دارد.

امام جمعه خرم‌‌آباد: سپاه پاسداران در دل مردم جای دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه ماه شعبان ماه رسول خدا و فرصتی است که انسان‌ها با نور معنوی رسول خدا پیوند برقرار کنند، اظهار داشت: پنجم شعبان میلاد حماسه‌ساز کربلا و تداوم‌بخش هدایت امامت بود که امام سجاد(ع) در ۳۴ سال امامت در شرایطی سخت دو هدف مهم را  دنبال کرد یکی ابلاغ پیام نهضت حسینی و عینیت بخشیدن به اسلام سیاسی و اجتماعی بود که جانبازان و آزادگان نیز ابلاغ پیام نهضت انقلاب اسلامی که بر گرفته از نهضت حسینی است را دنبال کرده‌اند. 

وی با بیان اینکه غرابت روز میلاد امام حسین(ع) با نام پاسداران نشان‌دهنده پیوند بین اهداف امام حسین(ع) در نهضت حسینی و اهداف پاسداران در نهضت انقلاب اسلامی است، بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها با قوت و قدرت پیش می‌رود و در دل مردم جای دارد. 

امام جمعه شهرستان خرم‌آباد عنوان کرد: ایران اسلامی سرزمینی با منابع مادی فراوان است و با داشته‌هایی از علوم، هنر و فنون مختلف و مردمی با ضریب هوشی بالا در طول تاریخ مورد طمع و تهاجم سلطه‌گران بوده است که باید به نسل جوان بگوییم اگر رژیم پهلوی قرن‌ها ادامه پیدا می‌کرد برنامه‌اش این بوده که آمریکا برای همیشه در این کشور بمانند و نتیجه آن تحقیر، توهین و خسارت بود و نسل جوان و پژوهشگران و اساتید ما  باید با مطالعه به این موضوع برسند.

وی گفت: مشارکت اجتماعی،  آموزه‌های اسلامی و دینی و فرهنگ انقلابی شیعه و رهبری و مرجعیت ولایت فقیه آمریکا را از این کشور بیرون ‌کرد پس هر کسی در داخل کشور به گونه‌ای عمل کند یا سخن بگوید که ولی فقیه را از مردم یا اسلام جدا کند خائن است. 

شاهرخی افزود: در سوره نور آیه ۶۲ نیز به وظیفه ما در باب انتخابات به این گونه اشاره شده است: کسی که ایمان به خدا و رسول خدا دارد وقتی امر جامع پیش می‌آید با رسول خدا است و اگر در این امر مشارکت نکند باید از رسول خدا اجازه بگیرد و اگر مردم در این امر اجتماعی شرکت نکنند ایمانشان ناقص است. 

وی ضمن دعوت مردم به مشارکت در انتخابات و راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: مسئله نخست مسلمانان همچنان فلسطین و عزه است و انتظار می‌رود همه مسلمانان به این مردم از هر نظری کمک کنند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول