اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

به مشکل کم آبی در جزیره هرمز توجهی نمیشود

امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز که در مسجد جامع هرمز اقامه شد، بااشاره به مشکل کم آبی در جزیره هرمز گفت: برخی مسئولان به مشکل بی آبی و کم آبی در این جزیره توجهی نمی‌کنند.

به مشکل کم آبی در جزیره هرمز توجهی نمیشود

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام جعفر رستاخیز امام جمعه هرمز در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره هرمز که در مسجد جامع هرمز اقامه شد، بااشاره به مشکل کم آبی در جزیره هرمز گفت: برخی مسئولان به مشکل بی آبی و کم آبی در این جزیره توجهی نمی کنند و مردم در این جزیره با مشکل مواجهند و اگر گردشگر زیادی به جزیره بیاید، این مشکل حادتر می شود.

وی گفت: آب شرب در این منطقه به یک بحران جدی تبدیل‌شده است و باید هر چه زودتر مشکل آب هرمز اساسی حل بشود. 

امام جمعه هرمز بیان کرد: اکنون که فصل گردشگری این جزیره است و ورود گردشگران به این جزیره زیاد است باید این مشکل حل بشود که در فصل گرما که شهروندان بیشتر با مشکل بی آبی مواجه می شوند. 

حجت الاسلام رستاخیز بیان کرد: از استاندار هرمزگان می خواهیم در این موضوع ورود کرده و این مشکل دیرینه کم  آبی را حل کند.

وی گفت : بااینکه در زمان بهره برداری دستگاه جدید آبشیرینکن عنوان شد که ظرفیت آب جزیره هرمز افزایش پیدا کرده متاسفانه نه تنها افزایش پیدا نکرد بلکه با بحران بی آبی بیشتری روبرو شدند.

خطیب جمعه هرمز بیان کرد: در دور دوم سفر هئیت دولت به استان هرمزگان مشکل بی آبی خیلی از شهرها برطرف شد ولی متاسفانه با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری نسبت به جزیره الشهدای هرمز هنوز مردم این جزیره با مشکل بی آبی و کم آبی مواجه هستند.

وی گفت: با اینکه در سفر وزیرکشور از نزدیک از خرابی دستگاه ها آبشیرینکن این جزیره بازدید کردند و مشکل آب شرب این جزیره به ایشان بازگو شد ولی مدیران استانی در این خصوص کم کاری می کنند.. 

حجت الاسلام رستا خیز بااشاره یوم الله ۲۲بهمن گفت: انقلاب اسلامی آثار و فرصت‌هایی را در جهان ایجاد کرده است بخشی از آسیب‌هایی که ما در داخل کشور با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم مانند ترور زائران سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی به خاطر آثار جهانی انقلاب اسلامی است. 

امام جمعه هرمز اظهارداشت: اگر انقلاب اسلامی ما آثار جهانی نداشت منافع غرب و آمریکا را در جهان به چالش نمی‌کشید هیچ وقت آمریکا ما را تحریم یا تهدید نمی‌کرد و جنگ ادراکی و ترکیبی به راه نمی‌انداخت.  

پایان پیام/ض

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول